Alles is liefde !


maandag 10 januari 2011

Verrassingen

Net thuis na een geweldig weekend met mijn liefvriendje, en ik kan niet slapen, ik ben nog te veel aan het nagenieten geloof ik........
Dan maar uit bed en een blog schrijven, nu alles nog vers in mijn geheugen zit.
Alleen jammer dan, dat ik eigenlijk niet van plan ben een uitgebreid verslag te schrijven over de afgelopen 3 dagen, zoals ik anders altijd wel doe.
Tja, soms is het fijner om dingen eens een keertje niet te delen, maar lekker voor jezelf te houden.
Ik kan wel vertellen dat het echt een fantastisch weekend was. En ook wel dat het heel gezellig was vrijdag, zowel het shoppen in de middag als 's avonds, toen we veel plezier hadden met allemaal leuke mensen. En ook wel dat we zondag een heerlijk luie dag hadden, met een paar 'dit toch nog maar even doen, ben nu toch bezig' momentjes.
Maar ik ga niet vertellen over de verrassingen die mijn liefvriendje op zaterdag voor me in petto had, dat gaat buiten hem en mij deze keer niemand iets aan.
Ik vertel alleen dat we een enorm leuke dag hebben gehad, met verrassende en onverwachte momenten, we hebben ontzettend gelachen, en heel erg genoten.
Verrassingen, ik ben er dol op, maar vind het wel lastig om niet te weten wat me te wachten staat, want ik ben namelijk nogal nieuwsgierig (maar dat is een understatement). Mijn liefvriendje heeft me daar de afgelopen week dan ook aardig mee geplaagd, door niets te vertellen en als hij al hints gaf, waren het hints waar ik niets aan had, grrrr.
Komende week vieren we twee heuglijke feiten, voor het ene heb ik al verschillende dingen geregeld, en dat weet hij dan weer niet. Jammer is wel, dat hij het gewoon rustig afwacht, zulke plagerijtjes doen hem niets, dus hem terugpakken zit er niet in, helaas.
Voor het andere zou hij iets regelen en ik voel het al aankomen, de nutteloze hints zullen elkaar de komende dagen wel weer opvolgen.......
En als alles gevierd is, ga ik meteen weer een paar geweldige dagen tegemoet, want dan ga ik met mijn lief een weekendje er op uit. Dat was een tijd geleden mijn verrassing voor hem, en nu is het zover. Ik heb er zo'n zin in !

Een blog waar je helemaal niets wijzer van wordt, dat is het wel een beetje geworden.
Nieuwsgierig ? Ja, dat snap ik wel, en nee, ik vertel verder echt niets.
Ik geniet lekker na van het meer dan fijne weekend en bereid me voor op de komende week, met nog veel meer verrassingen en op het volgende weekend, wat geen verrassing meer is maar wel meer dan leuk. En dan zou het zomaar kunnen dat de volgende blog toch een heel verrassende wordt........









Geen opmerkingen:

Een reactie posten