Alles is liefde !


zondag 16 januari 2011

Een decadent weekend

Wat een superleuk weekend hebben we gehad, mijn lief en ik !
Gisteren zijn we vertrokken voor twee heerlijke dagen samen, even alle tijd van de wereld voor en met elkaar.
We waren er al vroeg, en inchecken kon nog niet, dus we zijn eerst aan het strand in een trendy beachclub gaan lunchen.
Toen we eenmaal mochten inchecken, bleek ons hotel een heel chique    
5-sterren-resort te zijn, met werkelijk alles erop en eraan, je kunt het zo gek niet bedenken of het was wel mogelijk of te regelen. Echt geweldig ! Normaal doen we niet zo duur, maar een keer uit de band springen is wel heel lekker. Ik voelde me trouwens wel weer helemaal de Diva.......
Een enorm luxe kamer hadden we, werkelijk aan alles was gedacht.
Het diner zat bij ons arrangement inbegrepen en we hebben in een van de bij het hotel horende restaurants ontzettend lekker gegeten. Ook dat was helemaal top dus.
Gisteravond was heel bijzonder, de reden voor dit uitje was een kadootje voor mijn lief voor onze 20e trouwdag, (al even geleden gevierd); we zijn samen naar de musical 'Soldaat van Oranje' geweest.
Wat een geweldig spektakel was dat ! Voor wie nog niet geweest is en van plan is te gaan, zal ik niet te veel verklappen, maar het was echt fantastisch. Een prachtige locatie, geweldige decors, een bewegende theaterzaal, een echte zee, te veel om op te noemen. Het verhaal is natuurlijk bekend en heel boeiend, maar zoals het hier werd gebracht was wel heel bijzonder. Oke, zangtechnisch was het allemaal niet zo geweldig, maar dat maakte deze keer niet eens zo veel uit, het was zo'n bijzonder schouwspel dat je dat direct vergat.
Mijn lief en ik waren er in ieder geval allebei stil van.
Terug in het hotel (ook dat was trouwens goed geregeld, we werden met een bus gebracht en weer opgehaald) nog lekker samen aan de borrel in de bar en daarna heerlijk geslapen.
Vanochtend hebben we ontbeten met champagne, hoe chique is dat, en we hebben uitgebreid en heel relaxed gegeten. (En ja, dat dieet is nu dus echt wel heel erg nodig vrees ik.......)
Na het uitchecken zijn we vanmidag naar Scheveningen gereden, daar over de pier en langs de boulevard gewandeld en we hebben ons weekend afgesloten met chique koffiedrinken in het Kurhaus.
Echt een topweekend dus, we vroegen ons al af waarom we dat eigenlijk niet vaker doen (we weten ook wel dat dat vaak logistiek niet te doen is, maar dat terzijde), en waren het er over eens dat een keer zo decadent doen, heel erg leuk is (maar niet te vaak, want dan gaan we failliet !).
Een meer dan heerlijk weekend was het.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten