Alles is liefde !


zondag 28 november 2010

Verrast

Het eerste optreden zit er op. En het was een groot succes !
De hele avond een overvolle dansvloer, heel enthousiaste reacties, leuke nieuwe mensen, trouwe fans, en zelf waren we ook zeker niet ontevreden. Het is allemaal heel goed gegaan.
Het mooiste gisteren was wel dat mijn twee mannen me zo hebben verrast........
Gisterochtend werd een prachtige bos bloemen bezorgd, voor Diva, van haar liefvriendje, om me veel succes te wensen. Echt, ik schoot helemaal vol, zo ontzettend lief.
En gisteravond, ik stond al op het podium, zie ik ineens mijn lief met een brede grijns op zijn gezicht binnenkomen, hij had iets geregeld zodat hij er toch bij kon zijn, echt helemaal super ! Volgens mij heb ik heel erg verbaasd gekeken.......
Vanmiddag spelen we nog een keer, en zijn mijn twee mannen er allebei, zo ontzettend fijn is dat.
Het wordt vast een te gekke dag vandaag.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten