Alles is liefde !


maandag 29 november 2010

Rijk

Het zit erop ! Een vol en hectisch, maar leuk weekend was het, ondanks toch wel wat dubbele gevoelens.
Gisteren was een dag met een gouden randje, een goed optreden gehad, met leuke reacties en weer een volle dansvloer, veel lol en gezelligheid en natuurlijk mijn twee mannen dicht bij me, die, zoals ze beiden zeggen, zo trots als een pauw waren........
Het is ook zo heel fijn dat mijn lief en mijn liefvriendje het goed met elkaar kunnen vinden. Het was gewoon erg gezellig gisteren, 's avonds lekker samen gegeten en nog lang nagekletst.
Wat voel ik me dan ontzettend rijk, thuis aan tafel met de twee liefste mannen van de wereld, de kids die rondrommelen en het eigenlijk allemaal ook heel normaal vinden, en al die liefde die ik voel, heerlijk !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten