Alles is liefde !


dinsdag 23 november 2010

Heerlijk !

Wat een heerlijk weekend was het weer ! Vrijdagmiddag ben ik thuis vertrokken voor een paar dagen met mijn liefvriendje. Deze keer begon het weekend in het buitenland, mijn liefvriendje was bij zijn broer en ik ben hem daar op gaan halen. Wat was het leuk om kennis te maken met zijn familie, ik voelde me erg welkom bij zijn broer, schoonzus en hun twee schattige zoontjes. We hebben een erg leuke dag gehad, ontzettend gelachen ook, zo kom je ook nog eens wat te weten over je vriend........en zijn familie vond het gelukkig ook leuk om de vriendin van hun broer te ontmoeten, het was echt heel erg gezellig.
Zaterdag zijn we lekker gaan shoppen, we hadden allebei nog wat spullen nodig en en dat is helemaal gelukt. Daarna gezellig uit eten, Australisch deze keer, het is weer eens wat anders, we hoefden de kangaroes nog net niet zelf te gaan vangen, maar het was erg lekker. Koffie gedronken in een leuk cafeetje en daarna samen naar de film.
Zondag hebben we het  rustig aan gedaan, echt schandalig lang in bed gelegen, mijn liefvriendje moest nog wat werken, ik heb op de bank liggen lezen, samen gegeten, een goede film gekeken en we hebben een begin gemaakt met onze eigen tantra-ruimte. Dat was heel leuk, een tijd geleden hebben we al spullen gekocht, maar we hadden nog niet echt een plek hiervoor. Samen hebben we een kamer leeggeruimd en daar onze spullen geinstalleerd, en nu hebben we een heuse tantra-room, alleen voor ons tweeen. Heerlijk is dat, het is nog niet helemaal af maar de ruimte heeft nu al een geweldige sfeer en is echt van ons.
Maandag hebben we kilometers gemaakt, letterlijk dan. Mijn liefvriendje is nog steeds niet helemaal beter en autorijden lukt nog niet. Hij moest wel voor zijn studie en werk naar het noorden van het land, dus hadden
we afgesproken dat ik met hem mee zou gaan. Terwijl hij op kantoor was, ben ik gaan shoppen (altijd leuk). Ik heb hem daar weer opgehaald en we zijn het hele eind weer teruggereden, bij mij thuis gegeten met de kids en toen weer naar zijn huis gereden, want daar stond mijn auto nog natuurlijk.
Echt een heerlijk weekend,  we voelden ons allebei ontzettend relaxed en hebben  heel erg genoten van en met elkaar, het was zo lekker ontspannen allemaal. Niets hoefde en alles kon, en dat is zo'n lekker gevoel.
Bijzonder was ook dat dit weekend gewoon kon doorgaan, met zelfs een extra dag, ondanks het feit dat mijn lief het momenteel wat moeilijk heeft met alles, ik had al voorgesteld om niet te gaan, maar daar wilde hij niet van weten, ik moest gewoon gaan en genieten.
Ik heb dit weekend  hierdoor wat meer contact gehad met mijn thuisfront dan normaal, maar dat is dan ook niet erg, dat is juist goed, zo blijft het voor iedereen allemaal goed te handelen.
En dat is belangrijk, dat iedereen zich er goed bij voelt, alleen dan kan het werken.
Ik ben in ieder geval helemaal blij, en niet in het minst met mijn bijzondere positie, als de vrouw van mijn lief en de vriendin van mijn liefvriendje.....
Partner zijn van twee mannen, het voelt en is echt geweldig !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten