Alles is liefde !


woensdag 3 november 2010

Nadenken

Een heel vol hoofd heb ik, zo vol dat mijn gedachten over elkaar heen buitelen, door elkaar heen lopen, verwarring veroorzaken. Soms heeft een mens gewoon te veel om over na te denken.
Na de workshop waar ik in mijn vorige blog over schreef, is mijn hoofd een beetje overvol geraakt.
Ik ben enorm aan het nadenken over van alles en nog wat, niet eens bewust, het gebeurt gewoon, ben sowieso erg 'denkerig' ingesteld, maar nu hebben al die gedachten de maximumsnelheid ver overschreden.
En van alles passeert de revue, natuurlijk zaken met betrekking tot de kinderen, want 'kleine kinderen, kleine zorgen, grote kinderen, grote zorgen', maar ook alles wat met mijn lief te maken heeft, met hoe het met hem gaat, met hoe hij zich voelt op allerlei vlakken.
Gedachten die met mijn liefvriendje te maken hebben, die momenteel ook een beetje aan het zoeken en denken is.
Gedachten over waar ik tegen aan loop in mijn relaties, over rekening houden met en aanpassen aan alles en iedereen binnen die relaties. Mijn gevoelens hierover,  uitvogelen waar die vandaan komen, en hoe ik er mee om moet gaan.
Praktische dingen, hoe doe en regel ik alles zo dat iedereen happy blijft, want dat is zo belangrijk voor me, dat zijn gedachten die als een rode draad overal doorheen lopen.
Kortom, mijn hoofd is weer volledig in de 'denk-modus', heel nuttig natuurlijk, maar soms ook heel vermoeiend..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten