Alles is liefde !


vrijdag 5 november 2010

Gewoon genieten

Eigenlijk zijn het er te weinig, maar soms heb je ze: van die dagen waarop je alleen maar geniet.
Er hoeft niets, je denkt aan niets, je doet gewoon waar je zin in hebt en als je dan ook nog samen bent met lieve mensen, is dat het allerfijnste.
Een dagje uit met mijn gezin, een gezellige avond met goede vrienden, naar het theater met mijn lief, een weekend met mijn liefvriendje, of bezig zijn met mijn hobby's, dus doen wat ik echt leuk vind en even geen zorgen aan mijn hoofd, dat is voor mij echt genieten.
Alleen genieten kan natuurlijk ook, op een regenachtige middag onderuit op de bank met een goed boek en een kop thee, zonder dat iemand me stoort, heerlijk is dat.
Gisteren had ik ook weer zo'n echte geniet-dag, ik heb een fantastische middag en avond met mijn liefvriendje doorgebracht, mijn hoofd ging van de denk-modus (die op volle toeren draait momenteel) weer even volledig in de ontspannen en genieten-stand, en we hebben weer zo ontzettend genoten van en met elkaar.
Het kan dus echt, gewoon genieten, zo jammer dat het er te weinig van komt.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten