Alles is liefde !


vrijdag 26 november 2010

Pfffff.....

Een spannend weekend wordt het, met twee belangrijke optredens, zaterdagavond en zondagmiddag spelen we op een groots opgezet evenement.
Heel erg leuk, en ik heb er erg veel zin in........maar zie er ook tegenop.
Ten eerste doet mijn stem niet wat ik wil, ik ben al een tijdje aardig hees, daarbij ook nog verkouden geworden, dus ben niet zeker of het allemaal op volle sterkte gaat lukken, en of ik dan ook nog genoeg stem overhoud om zondag nog een keer te knallen......
Ten tweede sta ik er zaterdagavond 'alleen' ...... mijn lief is er niet vanwege andere verplichtingen, en mijn liefvriendje kan ik tot zondagmiddag niet bereiken, normaal is dat geen probleem, maar door weer andere zaken voelt dat momenteel ook niet goed.
Bij het optreden van zondag zijn ze er allebei gelukkig wel, en ik ben daar ook erg blij mee, maar bij het eerste optreden op zaterdag niet, en dus kan ik al het spannende en leuke wat gaat gebeuren dan niet delen met mijn mannen. En dat vind ik eigenlijk best moeilijk, en niet leuk.
Het komt allemaal nogal ongelukkig uit dit weekend, en dus loopt het gewoon zo, maar ik voel me er niet happy bij, juist omdat het om iets gaat wat heel belangrijk voor me is.
Waar maak je je nu zo druk om, zal voor velen hierbij de eerste gedachte zijn. Ze zijn er zondag toch ?
Ja, dat is zo, en natuurlijk is dat helemaal geweldig !!
Maar toch........pfffff !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten