Alles is liefde !


donderdag 25 november 2010

Iets anders

Eigenlijk zou ik het gewoon moeten doen: het roer omgooien. Iets heel anders gaan doen.
Nu heb ik het natuurlijk niet over mijn prive-leven, daarin is alles al compleet veranderd, en hoe !
Nee, ik ben ernstig aan het nadenken over hoe en wat met betrekking tot werk. Ik doe al 12 jaar hetzelfde werk en heb het eigenlijk wel gezien, er zit geen uitdaging meer in, ik vind het soms zelfs zonde van mijn tijd, mijn dagen op kantoor.
Maar wat dan ? Pfffff, goede vraag.
Daar ben ik dus nog niet uit. Maar wel iets heel anders, in ieder geval niet meer op kantoor, het liefst zou ik, met het oog op de kinderen, vanuit huis werken.
Sinds ik aan het schrijven ben, speel ik ook wel met de gedachte om daar iets mee te gaan doen, al heb ik nog geen idee in welke vorm ik dat dan zou willen gieten.
Nog maar eens goed nadenken, en als er iemand tips of ideeen heeft.......ik hoor het graag !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten