Alles is liefde !


vrijdag 1 juni 2012

Zoveel lieve mensen...

...heb ik om me heen ! Deze week heb ik een groot aantal weer mogen ontmoeten. Zo leuk is dat, als je de mensen met wie je voornamelijk virtueel contact hebt, ook in real life tegenkomt. Er gaat tenslotte niets boven ‘live’ contact, elkaar in de ogen kunnen kijken en even heerlijk knuffelen !

Woensdag had ik een supergezellige #tweetup met een bijzondere en lieve vrouw. Een vrouw met wie ik al langere tijd mooie msn-gesprekken heb, die ik onlangs heb ontmoet en met wie het fijn kletsen is. Ze kwam bij me op bezoek, we hebben samen koffie gedronken en later geluncht, en heel fijn met elkaar gepraat. Zeker weten dat dat vervolgd gaat worden !

Gisteren ben ik naar een, door een andere lieve vriendin georganiseerd PolyamorieCafé geweest. Mijn mannen gingen deze keer niet met me mee, maar na een gezellig WhatsApp gesprekje, had ik ineens een date om samen met mijn supervrouw-twitter-gezellig-vriendin te gaan!  Leuk ! We spraken af eerst even een hapje te eten samen (het PolyCafé werd georganiseerd in een restaurant, dus dat kwam wel heel goed uit) en dat was een supergezellig dinertje. Heerlijk gegeten, enorm gelachen en natuurlijk uitgebreid bijgekletst. Zo vaak zien we elkaar niet, en in real life bijkletsen is veel leuker dan via WhatsApp of msn.

Het PolyamorieCafé was ontzettend druk bezocht, een hele grote groep mensen was aangeschoven om met elkaar van gedachten te wisselen over polyamorie en alles wat daarbij komt kijken. Zo’n avond voorziet dus duidelijk in een behoefte. Voordat we begonnen was er tijd voor koffie, en had ik het gevoel dat ik op een soort van poly-reünie was beland. Zo leuk om al die bekenden, waaronder mijn lotgenoot-en-nog-heel-veel-meer-vriendin, weer te zien. De begroetingen waren allerhartelijkst en alle knuffels en omhelzingen deden me zo goed !

Omdat de groep zo groot was, was de werkvorm iets anders dan anders. Na een centrale voorstelronde werd de groep deze keer, aan de hand van thema’s waar men over wilde praten, in kleinere groepen verdeeld, die met elkaar over dat thema gingen praten. Mij was de eer en het vertrouwen gegeven om als een soort van gespreksleider met één van deze groepen van gedachten te wisselen. Heel leuk om te doen, heel interessant om ieders verhalen en vragen te horen en heel fijn om zo over vaak gevoelige zaken, met mensen die elkaar begrijpen, te kunnen praten.

Na afloop was er natuurlijk nog tijd om gezellig na te borrelen. Daar houden wij erg van, dus ook dat onderdeel van de avond was erg leuk… Het was dus een erg gezellige en wederom leerzame avond. En heel gaaf om dat te delen met die leuke supervrouw uit de Randstad, die onverwacht met me mee was gegaan… Thanks meissie !

Zoveel lieve mensen om me heen… Diepe vriendschappen die al jaren en jaren bestaan, vriendschappen die recent zijn ontstaan, allemaal zo ontzettend mooi en waardevol… Ik ben er zo heel blij mee, geniet enorm van al die contacten, zowel virtueel als in real life. Al die warmte maakt me dankbaar, en alle liefdevolle aandacht raakt me soms heel diep.
Wow… zo blij met jullie allemaal !!

2 opmerkingen:

  1. Lieve diva wij zijn ook heel blij met jou, een geweldig leuke vrouw met een super uitstraling die altijd prachtig op virtueel papier met ons haar ervaringen deelt. Ik ben bevoorrecht dat ik je tot mijn (tl) vriendin mag rekenen .
    Groetjes Polylien xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via Twitter (moet er van blozen...)

    ★ En ik denk dat ik namens al jouw volgers kan spreken, sówieso namens mijzelf, dat wij gek zijn op jou! • ♡

    BeantwoordenVerwijderen