Alles is liefde !


donderdag 28 juni 2012

Bijna 300 ... feestje ?

Vorige week kwam het tijdens een gesprek met mijn liefvriendje zomaar ineens ter sprake. Ik verbaasde me er weer eens over hoe vaak mijn blog gelezen wordt. Het aantal pageviews blijft stijgen en op bijna elk blog komen mooie en lieve reacties.

Ik merkte op dat ik sinds september 2010 al bijna 300 blogs heb geschreven en nog steeds inspiratie genoeg heb. Het gaat lang niet altijd over polyamorie, maar ook over gewone dagelijkse dingen. De inspiratie komt dus niet alleen door waar ik allemaal meemaak in mijn (poly-)leven, maar kan ook zomaar getriggerd worden door een uitspraak van iemand, een item in het nieuws of iets wat ik voorbij zie komen op tv of social media.

Mijn liefvriendje vindt dat ik het moet vieren, mijn 300e blog… Hij vindt het nogal een mijlpaal (is het eigenlijk ook best wel) en mijlpalen zijn er om gevierd te worden. Nu zie ik in alles wel reden voor een feestje (mijn 20.000e tweet op twitter heb ik ook ‘gevierd’ *grijns*), maar hij bedoelde dus een écht feestje. Met gasten en zo. En een borrel. In real life. Een #blog-up dus …

Daar moest ik toch wel even over nadenken. Een #blog-up… Wie zou dáár nu interesse in hebben ? En hoe doe je dat dan ? En is dat niet erg arrogant, een feestje geven ter ere van je eigen zoveelste blog ? Mijn liefvriendje zag dat niet zo. ‘Je hebt iets te vieren, gewoon doen dus ! Waarom niet ?’ Hmm… Na nog een poosje nadenken had ik ook zoiets van ‘waarom niet ?’. Dus bij deze:

Lieve lezers van mijn blogsite. 
Binnenkort hoop ik mijn 300e blog te publiceren. Omdat ik dat wel een feestje waard vind, lijkt het mij leuk om dat samen met jullie te vieren, om jullie te ontmoeten en samen het glas te heffen op het leven en de liefde. Op zondag 12 augustus zal ik naar verwachting bij blog nr. 300 zijn aanbeland, dus dat lijkt me dan een mooie dag voor een #blog-up.
Lijkt het je leuk om hierbij aanwezig te zijn ? Laat het me even weten. Binnenkort volgen meer details.

Pffff… het staat er. Dus het gaat gebeuren. Als jullie het tenminste ook leuk vinden.
Ik hoor het graag !

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Wij zijn van de partij!

    Fons en Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk ideeeeeeeeeeeeeee , altijd doen e n leuk toch ook om je volgers te ontmoeten.
    moet even kijken of het me lukt er te zijn , ben niet zomaar vanuit drenthe fffff op en neer

    hoop je veel reakties krijgt liefs en kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat kan ik niet overslaan hè! Count me in!
    Dikke kus en knufffff XXX
    Freda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey mop

    Een van je trouwste fan, zal mijn aller best voor doen om er bij te zijn.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk....
    ik hoorde het je nog zeggen,
    als er geen rede is voor n feestje, dan maken we
    er wel een Ik ben uiteraard graag van de partij!

    XSas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Andre (veerman47)29 juni 2012 om 06:39

    Heel leuk,ben er bij,liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben inmiddels door mijn poly-amorie vriendin uitgenodigd om mee te gaan. Lijkt mij leuk.
    Groeten
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen