Alles is liefde !


zondag 10 juni 2012

Best een beetje spannend...

Nog een paar uurtjes… en dan gaan mijn liefvriendje’s kids en de onze met elkaar kennismaken… Ik begin het nu toch wel een beetje spannend te vinden… 

Nauwelijks bijgekomen van een druk en gezellig weekend staat ons drieën een nieuwe uitdaging te wachten. Omdat we in augustus met z’n allen (wij drieën met alle kids en hun ‘aanhang’) op vakantie gaan, leek het ons goed om alvast een meeting te organiseren, zodat iedereen elkaar tenminste een keertje heeft ontmoet, vóór dat de vakantie van start gaat. En straks is het zover… We hebben er zin in, maar zijn ook wel een beetje gespannen. Hoe zal het gaan ? Gaat het een beetje klikken ? Hoe gaan ze om met dit toch wel aparte ‘evenement’ ? Dat soort vragen spelen nu wel door mijn hoofd. Maar goed, we gaan het straks beleven. Je kunt zulke dingen toch niet sturen, dus we zien wel hoe het loopt. Maar spannend is het wel…

Tot nu toe was het weekend sowieso al heel gezellig… Afgelopen vrijdagavond mocht ik weer optreden met mijn band. Altijd leuk ! Mijn liefvriendje ging gezellig mee kijken, mijn lief was vanzelfsprekend aanwezig, omdat hij deze avond ons geluid zou verzorgen (en gezien de moeilijke akoestiek van de ruimte waar we speelden heeft hij werkelijk een topprestatie neergezet !), dus ik had mijn mannen lekker allebei om me heen, een heerlijk gevoel.  Het optreden was zeer geslaagd, de complimenten waren niet van de lucht en spelen voor een dansende en uitgelaten menigte geeft ons altijd een enorme kick. 

Na het optreden hebben we nog even lekker gekletst met deze en gene en toen zijn mijn liefvriendje en ik, zoals was afgesproken en zoals handig was in verband met de logisitiek voor de rest van het weekend, naar zijn huis gegaan. Wel met een enorme omweg vanwege een wegafsluiting, waardoor we uiteindelijk wel heel laat ons bed in doken.

Zaterdagochtend waren we allebei extreem vroeg wakker. Toen we doorhadden hoe vroeg het eigenlijk nog was (ik vergiste me ook nog eens twee uur door verkeerd op de wekker te kijken) hebben we ons natuurlijk nog eens lekker omgedraaid om er nog een paar uurtjes slaap aan vast te plakken. En tja, toen werden we natuurlijk weer veel te laat wakker, waardoor we moesten haasten om op tijd bij mijn liefvriendje’s broer te zijn voor een repetitie met het familiebandje.

Het optreden met ons bandje begint in zicht te komen, over twee weken is het zover, dus het was goed om alles nog eens grondig door te nemen. En, het mag gezegd worden, we waren met z’n allen best tevreden over onszelf ! Na een stoeipartij met de kleine neefjes, zijn we weer in de auto gestapt voor de volgende afspraak: een gezellig etentje met een bevriend stel.

Ook nu hadden we weer een heel leuke avond. We hebben heerlijk gegeten, weliswaar in oranjestemming vanwege het EK voetbal, waardoor het soms een tikje rumoerig was, maar dat mocht de pret niet drukken. Ook al heb je zelf niets met voetbal, je gaat toch automatisch een beetje mee in die sfeer… Overal waar je maar keek zag je in het oranje uitgedoste mensen, en op het plein waaraan het restaurant lag, stond een enorm scherm opgesteld, waarnaar vanuit zo’n beetje alle kroegen gekeken werd.  Na het eten zijn we de enige kroeg op het plein waar niet alles in het teken van het voetballen stond met een bezoekje gaan vereren, zodat we nog gezellig konden naborrelen. Een hele leuke avond dus, en natuurlijk werd het weer erg laat…

Dat betekende vanochtend ook weer niet al te vroeg wakker worden. Mijn liefvriendje was eigenlijk van plan om nog wat te werken, maar dat is er dus niet van gekomen. Het was ook veel gezelliger om nog even in bed te blijven, na te praten en te genieten van een lekker ontbijtje. Vanwege de meeting van de kids straks, ben ik aan het begin van de middag met de trein naar huis gegaan. Mijn liefvriendje moest nog optreden met de carnavalsband en het leek ons niet meer dan normaal, en makkelijker en logischer voor de kids, om ieder met ons eigen gezin naar de meeting te gaan...

Spannend… dat is het echt wel dus… Ik hoop met heel mijn hart in mijn volgend blog te kunnen schrijven dat het erg leuk was, dat het allemaal goed is verlopen en dat iedereen een leuke avond heeft gehad.

Wordt vervolgd…

1 opmerking:

  1. Ik wens jullie een zo prettig mogelijke avond lief dinnetje! Heb er vertrouwen in dat het goed zal gaan. Dikke kus en knuffffff XXX

    BeantwoordenVerwijderen