Alles is liefde !


maandag 28 februari 2011

Liefdevolle gezelligheid

Weer thuis na een meer dan fantastisch weekend met mijn liefvriendje......
Een lang, druk en erg gezellig weekend was het, we zijn er allebei aardig moe van geworden *grinnik*.

Donderdagavond begon onze tijd samen al, ik lag al onderuit op de bank toen mijn liefvriendje thuis kwam, hij had al gezorgd voor een lekker drankje en hapje, dus ons weekend kon beginnen !
Die avond hebben we lekker bijgekletst en de planning doorgenomen, er stond namelijk heel wat op het programma.
Vrijdag was echter nog helemaal van ons samen, we hadden overdag geen plannen en hebben de dag wel heel relaxed doorgebracht, lang uitgeslapen, uitgebreid ontbeten in bed en daarna nog heeeeeel erg lang in bed gebleven.......wat een zaligheid, niks hoeven en ongelooflijk lui zijn......kunnen we allebei erg van genieten......
Uiteindelijk zijn we toch maar in actie gekomen, boodschappen gedaan, want er moest tenslotte ook gegeten worden en daarna hebben we de carnavalskleding te voorschijn gehaald. Die avond moest mijn liefvriendje optreden met zijn carnavalsband en natuurlijk ging ik, als grootste fan en echte Brabantse (en dus carnavalsvierder) die ik ben, heel graag mee. Ontzettend gezellig was het, op twee plaatsen waren er optredens en wat een leuke mensen heb ik weer ontmoet. Ik voelde me direct op mijn gemak en heb een heerlijk feestje gevierd, dat belooft alvast veel voor volgende week, als het feest echt losbarst.
Natuurlijk werd het laat, het was uiteindelijk ruim na 3 uur voor we het licht uitdeden. Pffff.....

En heel lang uitslapen was er zaterdag niet echt bij, om 12 uur hadden we afgesproken met lieve vrienden van ons, die gezellig een dagje bij ons op bezoek zouden komen. Een snel ontbijt, een nog snellere douche en daar was het bezoek al. Gezellig aan de koffie gegaan en meteen maar even een lekker soepje in elkaar geflanst, zodat de lunch ook al snel klaar stond.
Het was heerlijk om uitgebreid bij te kletsen, maar we hadden ook 'werk' te doen. Ik had met onze vriendin afgesproken dat zij die dag foto's zou komen maken. Toen mijn liefvriendje jarig was had ik hem mooie foto's voor op onze tantrakamer beloofd, en met haar afgesproken dat zij die zou maken van en voor ons. We gingen dus model zijn in een heuse fotoshoot......
Wat was dat bijzonder, en leuk ! We hebben zo ontzettend gelachen, onze tantrakamer is piepklein en daar waren we dus met z'n drietjes, onze vriendin moest zich in de meest onmogelijke bochten wringen voor de juiste invalshoek en het goede licht, dus dat zorgde voor hilarische toestanden. Heel relaxed was het, ze vond ons in ieder geval ideale modellen, was me dat even een leuk compliment !Ik heb al een klein voorproefje gezien, wow, de foto's zijn echt geweldig mooi geworden !
Daarna hebben we lekker een wijntje gedronken en samen gegeten, mijn liefvriendje en ik kregen nog een heerlijke massage (want dat kan ze ook !) en na de koffie zijn ze weer huiswaarts gegaan. Echt een geweldige dag was het !

Zondag was familiedag, (en natuurlijk hebben we eerst weer lekker uitgeslapen.....). De kinderen van mijn liefvriendje's broer waren jarig en natuurlijk gingen we daar, met alle kids en hun 'aanhang', op visite. Ik had tevoren al kadootjes gekocht voor de kleine mannetjes en met een kofferbak vol pakjes gingen we op weg.
Wat leuk is het toch, om die kleintjes zich vol enthousiasme op hun kadootjes te zien storten, zo heerlijk om die stralende koppies te zien.
Heel gezellig was het, zo met de hele familie, leuk om iedereen weer te zien en bij te kletsen, voor zover dat gaat met een huis vol kleine kinderen natuurlijk. Na het eten zijn we weer terug gereden en hebben de kids weer netjes thuis afgeleverd.
Toen naar huis, spullen inpakken, nog wat drinken, napraten en natuurlijk nog even knuffelen en toen was het voor mij weer tijd om naar huis te gaan, met een warm en fijn gevoel.

Een fantastisch weekend was het, met een heel drukke planning en veel mensen om ons heen, maar ook heel veel tijd voor elkaar, tijd van echt samen zijn.
Genieten met een grote G dus !

(en thuis liep alles weer op rolletjes, ging alles gewoon door, dankzij mijn lief, die weer alle honneurs waarnam. Hij zorgde dat jongste op tijd naar voetbal ging, deed de boodschappen, ging op visite bij een jarige vriendin, met de kids naar de film en heeft gelukkig ook nog tijd gevonden om lekker even een biertje te gaan drinken in de kroeg. En toen vond ik ook nog een kadootje onder mijn kussen toen ik ging slapen......Ben zo trots op en ongelooflijk blij met mijn lief......ik bof echt enorm !)

1 opmerking:

  1. haha wat heerlijk om te lezen, mijn situatie heel anders,(geen kleine kinderen) maar ik denk dat ik hier veel kan leren, hoe vredig het allemaal is. dank je

    BeantwoordenVerwijderen