Alles is liefde !


maandag 21 februari 2011

Gewoon even kletsen.....

Echt een leuk en afwisselend weekend was het.......
Vrijdag had ik een hele fijne dag met mijn liefvriendje, hij zou er pas rond lunchtijd zijn, maar al heel vroeg kreeg ik een sms of hij niet al eerder kon komen......Ja natuurlijk ! Maken we er toch gewoon een ontbijtje van.
Samen boodschappen gedaan en na de lunch met onze jongste zijn we lekker de stad in gegaan. Het was koud, dus we zaten al snel weer ergens warm binnen aan de koffie.
Thuisgekomen waren ook de kids er weer en is mijn liefvriendje met onze jongste een potje gaan Wii-en. Natuurlijk kon hij niet winnen......
Ook 's avonds hebben we samen gegeten en daarna was het voor mijn liefvriendje weer tijd om te gaan.
Gezellig hoor, als hij bij me thuis is, hij is gewoon part of the family en dat voelt zo goed.
Zo'n dagje tussendoor samen kunnen zijn is heerlijk. We zien elkaar heel geregeld en genieten daar allebei enorm van.

Zaterdag moest er van alles worden gedaan, dat is altijd wel een beetje een regeldagje voor ons.
Jongste moet dan voetballen, er moeten boodschappen worden gedaan en deze keer  moesten we op jacht naar een nieuw koffie-apparaat omdat het onze het begeven heeft (en zonder koffie kunnen we echt niet !).
's Avonds speelde er een leuk bandje in het cafe om de hoek en mijn lief en ik zijn dus lekker samen op stap geweest. De band was top, het kersenbier was lekker (beetje te lekker eigenlijk....) en de avond vloog om. Altijd fijn, samen uitgaan en genieten van goede muziek ! Net als naar het theater gaan, ook een grote hobby van ons, ik zal zo eens even in de agenda kijken wanneer we weer 'mogen'......

Zondag was deze keer een dag van 'verplichtingen'. We hadden maar liefst twee verjaardagsfeestjes in de familie. Van het ene gebakje naar het andere dus. Pffff, al dat gesnoep.....
Eenmaal thuis hadden maar twee kids honger, dus eten was zo gebeurd. Kan ook niet anders met van die volle hapjes-buiken. En dat mag ook best een keertje, hoewel, ik moet echt nodig weer eens een balansmaand inplannen geloof ik !

Goede gesprekken waren het, die ik zondagvanavond had met mijn lief, en later aan de telefoon, met mijn liefvriendje. Daar ben ik altijd zo blij mee. Gewoon overal over kunnen praten met elkaar, communicatie is toch het sleutelwoord in relaties.
En gelukkig is de communicatie met allebei mijn mannen goed, en praten we veel. Altijd fijn, zelfs de lastigere gesprekken zijn fijn, want uiteindelijk kom je er toch weer wijzer en sterker uit.

De komende week wordt een drukke, met veel afspraken, mijn eerste NLP-sessie, maar ook lekker naar de kapper en vrijdag weer voor een heerlijk lang weekend naar mijn liefvriendje. En dan wil ik ook nog graag met mijn lief naar de film, even kijken wanneer we dat kunnen gaan doen.......
Druk dus, hopelijk lukt het weer om alles rond te krijgen.
Komt vast goed !

Wat een rare blog is dit geworden eigenlijk, tja, had gewoon zin om even te kletsen en te vertellen hoe mijn weekend is geweest. Niet bijster interessant, sorry lezers, maar wel fijn om hier even neer te pennen. Volgende keer maar weer een serieuzere blog.
Voor nu.......

2 opmerkingen:

  1. Welnee, gewoon leuk om te lezen en even mee te kijken in jouw drukke leven... Jaja communicatie is het sleutelwoord! Enne... Succes met je nlp-sessie, goeie stap!

    BeantwoordenVerwijderen