Alles is liefde !


dinsdag 15 februari 2011

Twitter

Ik ga het steeds leuker vinden, dat twitteren !
Rond dezelfde tijd dat ik met deze blog ben begonnen, heb ik ook een 'DivaKatinka' Twitter-account aangemaakt.
In het begin dacht ik nog; 'wat moet ik er eigenlijk mee' ?
Maar al snel kreeg ik volgers, ging zelf mensen volgen en voor ik het wist vlogen de tweets mijn toestenbord uit.
Gisteravond heb ik zelfs mijn 1000e tweet geplaatst, hiep hiep hoera, en er meteen maar een Twitter-feestje van gemaakt *grijns*.
Het leuke van twitteren zijn de contacten die je soms ongemerkt legt. Je reageert eens op iemands tweet, of retweet een mooie uitspraak en daar reageren dan weer andermans volgers op. En soms gaan die jou dan ook weer volgen.........
Door Twitter is ook het aantal lezers van mijn blog flink gestegen. Elke keer dat ik een nieuwe blog plaats, post ik dat ook op Twitter, en dat levert direct een hoog aantal pageviews op.
Als iemand zo'n tweet dan ook nog eens retweet, loopt dat erg snel op, helemaal leuk vind ik dat !
Discussies worden soms ook gevoerd, waarbij het steeds de kunst is om je zegje in niet meer dan 140 tekens te doen. En dat valt niet altijd mee, als je ook nog @mentions plaatst, zijn die zo op.
Maar leuk is het, ik vermaak me kostelijk. Gezellige en grappige tweets zijn aan de orde van de dag.
En soms lees ik zulke mooie dingen, dat ik er even stil van word.
Echt gaaf dus, dat twitteren ! En elke keer weer leuk om een tweet te lezen die begint met: '@DivaKatinka'!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten