Alles is liefde !


vrijdag 4 februari 2011

Ontslag ????

Pffff, het zal eens een keer 'gewoon' gaan..........
Gisteren zou ik een gesprek over mijn aanstaande ontslag hebben. Dat ging dus niet door.
Ik had aangegeven het met enkele dingen niet eens te zijn en had daardoor ineens een 'conflict' met mijn werkgever. Heel vervelend, maar ik kwam gewoon voor mezelf op. Lijkt me ook logisch.
Het dreigde al een langlopende kwestie te gaan worden, waar ik echt helemaal geen zin in had, tot ik gisteravond laat nog een bericht kreeg.
Mijn eerdere 'eisen' worden nu ineens wel ingewilligd en in principe heb ik dus nog gewoon een baan.......nou ja zeg !
Heb je net een beslissing genomen, draait ineens alles weer om.
Voorlopig blijf ik werken, op mijn condities (dat klinkt heel arrogant, maar het is wel zo), en ga gewoon verder met zoeken naar iets anders.
Ik heb duidelijk laten weten dat ik dus niet blijf, maar dit zie als een overbrugging, een soort van 'inbetween jobs' periode.
Voor mij is het op zich wel handig, zo zit er niet zoveel druk achter het vinden van iets anders (want dat zal ook nog niet meevallen) en ben ik toch verzekerd van inkomen.
Maar ik hoop wel zo snel mogelijk iets anders te vinden, of zelf iets te beginnen, dat kan natuurlijk ook.
Dat was tenslotte de insteek, iets heel anders gaan doen, en dat gaat gebeuren ook !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten