Alles is liefde !


zondag 6 februari 2011

Super leuk !













Even vertellen dat ik vandaag weer zo'n super dag had.
Vanochtend werd ik door mijn lief verrast met een heerlijk ontbijtje en een kadootje, en ik ben niet eens jarig......
Mijn liefvriendje was al vroeg hier vanmiddag, omdat we samen op stap gingen.
Hij moest optreden met zijn nieuwe band, en natuurlijk ging ik mee !!
Het was hartstikke leuk om hem te zien spelen, heb zo trots als een aap staan kijken en luisteren, want het was ook nog eens een goed optreden.
Super is dat, als je allebei dezelfde hobby hebt, het is erg leuk en gezellig om bij elkaars optredens te zijn. Muziek is altijd heerlijk, en als je dat dan ook nog samen kunt delen, is het helemaal geweldig.

En onverwacht zijn we vanavond nog uit eten gegaan, mijn lief, mijn liefvriendje, onze twee jongste kids en ik. We hebben heerlijk gegeten en erg gelachen, onze spruiten (en mijn liefvriendje !) maakten er een hele voorstelling van, ze deden spelletjes aan tafel en vouwden vliegtuigjes van de servetten......
Al met al, weer een hele leuke dag dus ! Ik blijf maar boffen......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten