Alles is liefde !


donderdag 9 december 2010

Wie volgt ?

Gisteren toonden de statistieken van mijn blog dat er maar liefst 46 pageviews waren geweest.
46 ! Dat is aardig veel, er zijn ook wel dagen dat ik dat niet haal ...... en er zijn dagen dat het er nog veel meer zijn.
Leuk is dat, zoveel gelezen worden ! Ik vind het heel leuk om te bloggen, en ik vind het best bijzonder dat er zoveel belangstelling voor is, dat maakt het nog leuker !
Ik merk dat op dagen dat ik een nieuwe blog plaats, het aantal pageviews vaak wat hoger is.
Een aantal van jullie krijgt via RSS bericht van een nieuwe posting, weer anderen zien de melding op Twitter of Facebook, of lezen via een andere weg. Via Google Friend Connect heb ik 12 volgers, 6 daarvan volgen anoniem.
En nu ben ik zo benieuwd wie mijn lezers dan eigenlijk zijn........
Ik weet van een aantal mensen dat ze mijn blog volgen, maar ken er ook een heleboel niet.
Wat zou het leuk zijn om te weten wie jullie allemaal zijn, hoe jullie hier terecht zijn gekomen en niet onbelangrijk, wat jullie er van vinden, wat mijn blog leuk maakt om te lezen en te volgen.
Feedback krijgen is altijd prettig, dus lieve lezers, reageren mag, heel graag zelfs !
En tja, ik ben nu eenmaal erg nieuwgierig.........

(Tot nu toe twee reacties, hmmmmm.......)

1 opmerking:

  1. Joehoe....ik volg je en vind het geweldig dat je eea zo goed kan verwoorden en het leest ook bijzonder prettig - moet je wat mee gaan doen !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen