Alles is liefde !


woensdag 8 december 2010

Plannetjes

Niets is zo leuk als plannetjes maken, van te voren gaan bedenken wat je wanneer met wie gaat doen.
Zo kan ik me altijd erg verheugen op een etentje of borrel met een vriendin, juist omdat dat niet zo heel vaak voorkomt zijn dat super gezellige afspraken.
En op een weekendje weg met mijn lief, in januari gaan we eindelijk eens lekker met z'n tweeen weg, samen naar een musical en overnachten in een hotel. Ik geloof dat het wel 8 jaar geleden is dat we dat voor het laatst hebben gedaan, het werd dus hoog tijd !
Ik heb er nu al zin in !
Plannen voor de feestdagen, ook altijd goed. Wij zijn niet van de sociale verplichtingen met kerst, we blijven altijd gewoon lekker thuis en doen waar we zin in hebben. Zo ook dit jaar, maar nu komt mijn liefvriendje een van de kerstdagen bij ons doorbrengen, heel bijzonder en heel fijn vind ik dat.
En aankomend weekend, ook zo leuk, ga ik samen met mijn lief maar liefst twee avonden naar het theater.
Ook daar verheug ik me erg op.
Plannetjes voor het volgende weekend met mijn liefvriendje, die zijn ook al gemaakt. Vaak maken we helemaal geen plannen en zien op dat moment wel, dan borrelen er spontaan dingen op, en dat is altijd goed. Maar nu hebben we wel al dingen bedacht, we weten in grote lijnen al wat we gaan doen en dat weten is ook wel heel erg leuk !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten