Alles is liefde !


woensdag 22 december 2010

Kids 2

Ik vertelde al eerder over het contact tussen onze kids en mijn liefvriendje (zie blog: Kids).
Dat hij geregeld bij ons is, koffie komt drinken, een hapje mee eet, straks met Kerst er ook zal zijn, en dat dat eigenlijk allemaal best heel soepel verloopt.
Gisteravond heb ik de kids van mijn liefvriendje ontmoet, de jongste had ik al eens gezien, en gisteren gingen ze alle drie mee naar zijn diploma-uitreiking en kon ik ook met de twee oudsten kennismaken.
Zo leuk om ze nu alle drie te hebben gezien ! Een beetje onwennig was het wel natuurlijk (voor mij ook wel een klein beetje), maar dat is logisch. Ik bedoel maar, normaal zijn ze alleen bij hem, en nu zit ik daar ineens ook nog tussen. Is toch even raar.
We hebben een leuke avond gehad met elkaar, tenminste zo heb ik het ervaren, en ik hoop van harte dat zij het ook een beetje leuk vonden dat ik er bij was, want we gaan elkaar natuurlijk vaker zien in de toekomst.
Ik vond het in ieder geval heel bijzonder om samen met hen, zo trots als een pauw, in die zaal te zitten !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten