Alles is liefde !


woensdag 22 december 2010

Bijna Kerst.......

Het kerstgevoel wil nog niet helemaal landen dit jaar.
De kerstboom staat, plannen voor die dagen zijn gemaakt, de eindejaarsdrukte is weer als vanouds, maar toch heb ik nog steeds niet het idee dat het alweer bijna zover is.
Komt dat omdat de tijd in het algemeen zo snel gaat, of omdat ik, met mijn altijd volle hoofd, met heel andere dingen bezig ben ?
Momenteel is het allemaal nogal hectisch, en veel, ook praktisch. Nu hoort dat er wel bij in deze tijd van het jaar, maar daardoor is er wellicht niet genoeg tijd om eens goed bij allerlei dingen stil te staan.
Stilstaan bij hoe het allemaal loopt, bij hoe het met iedereen gaat, bij hoe we verder gaan.
Er gebeurt van alles in mijn leven, in ons leven, en al die dingen moeten een plekje krijgen. Daar neem ik vaak te weinig tijd voor en in deze drukke tijden lukt dat al helemaal niet.
Deze week is voornamelijk een week van doorpakken, om straks op een rustige manier de kerstdagen in te kunnen gaan, en er samen met iedereen van wie ik houd, prachtige dagen van te maken.
Want ook al heb ik het kerstgevoel dan nog niet helemaal te pakken, ik heb er echt wel onwijs veel zin in !

(en daarnet heb ik ontzettend genoten van onze jongste, die op school met zijn klas een geweldig leuke kerstmusical speelde..... ben zo trots op hem !!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten