Alles is liefde !


zaterdag 4 december 2010

Kids

Zo leuk om te zien hoe onze kids omgaan met mijn liefvriendje !
Nu ze hem wat vaker zien wordt het contact wat losser en ongedwongener, gaat het allemaal wat gemakkelijker.
Gisteren was hij bij me en we hadden afgesproken om samen kerstspullen voor hem te gaan kopen.
Onze twee jongsten hadden spontaan gezegd mee te willen, dus zo gezegd, zo gedaan.
Bij het plaatselijke tuincentrum was alles al snel gevonden, dus toen was het tijd voor koffie (en cake, en chips.....)
Heel gezellig was het, we hebben zo gelachen om en met de kids !
En ook de hele dag thuis, en 's avonds samen eten, was erg leuk. Onze dochter en oudste zoon gingen al gemakkelijk met hem om en nu laten de jongste spruiten ook wat meer van zichzelf zien.
Een gezellige, drukke boel was het dus !
De jongste zoon van mijn liefvriendje heb ik ook al ontmoet, dat was heel gezellig en de twee oudste kids zie ik binnenkort, leuk !
Geweldig dat het allemaal zo kan !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten