Alles is liefde !


vrijdag 24 december 2010

Kerst

Morgen is het Kerst, een feest waarbij het voor veel mensen heel belangrijk is om juist dan degenen van wie je houdt en die van jou houden, om je heen te hebben.
Zo is het ook voor mij.
Bij ons is het de gewoonte om thuis te blijven, geen verplichte en opgeprikte bezoekjes, gewoon lekker doen waar we zelf zin in hebben. Natuurlijk is iedereen welkom om bij ons thuis een borrel te komen drinken, als we zelf maar niet weg hoeven.
Dit jaar wordt het een geweldige Kerst, omdat iedereen van wie ik houd er ook daadwerkelijk zal zijn.
Op 1e Kerstdag eten we met het hele gezin, inclusief het vriendje van onze oudste, en op 2e Kerstdag  is mijn liefvriendje de hele dag bij ons.
Dat is Kerst voor mij, samen zijn met je geliefden en dierbaren, het samen gezellig hebben en de liefde voor elkaar voelen en beleven.
Ik wens iedereen net zo'n Kerst toe, dagen van samen zijn, vol liefde, warmte en genegenheid.
Heb lief en geniet !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten