Alles is liefde !


donderdag 16 december 2010

Nog even druk.....

Kerst komt er al weer aan, de kerstboom is gezet (thuis wat later als bij mijn liefvriendje, maar goed !), plannen voor de kerstdagen zijn gemaakt, het dikke pak sneeuw is besteld, dus het feest kan beginnen !
Ben nu druk met allerlei dingen afwikkelen, want de komende drie dagen ga ik naar mijn liefvriendje en ik laat thuis de boel graag goed achter. Dat lukt niet altijd, en dan voel ik me altijd schuldig naar mijn lief toe, want dat betekent dat er voor hem nog wat klusjes liggen en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Dus ook nu weer een korte blog, langere verhalen komen later wel weer.
Hup Diva, nog even flink aan de slag !
Een goed weekend allemaal, dat van mij wordt zeker weten weer heel erg fijn !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten