Alles is liefde !


maandag 6 december 2010

Dag Sint, hallo Kerstman !

Wat een geweldig Sinterklaasfeest was het dit jaar !
Eerst afgelopen vrijdag een heerlijk avondje met mijn familie, iedereen had prachtige surprises gemaakt, leuke gedichten geschreven en gezellige kadootjes gekocht.
En gisteravond thuis pakjesavond gevierd, lekker met ons eigen gezin !
Ook nu weer geweldige surprises, hilarische en lieve gedichten, en wat zijn we allemaal ontzettend verwend !
Natuurlijk waren er weer veel meer kadootjes dan we tevoren gepland hadden, maar ach, het is ook zo'n leuk feest, en een beetje verwennen mag best dan.
Het zit er weer op, nu op naar Kerst en ook daar kijk ik erg naar uit.
Vanavond maak ik al een beginnetje, ik ga (ook al vind ik het nog wel erg vroeg) samen met mijn liefvriendje de kerstboom zetten, gezellig !


                                              

Geen opmerkingen:

Een reactie posten