Alles is liefde !


woensdag 16 mei 2012

Verwennerij

Jezelf verwennen mag soms best, en verwend worden is helemaal leuk !

Gisteren had ik een echte verwen-dag. Samen met mijn lieve lotgenoot-vriendin ben ik een dagje lekker gaan ontspannen in een prachtig sauna-complex. Enige tijd geleden was ik daar met een andere lieverd ook al geweest, maar het was zeer de moeite waard om weer terug te gaan. En het zal ook zeker niet de laatste keer zijn geweest !

We waren er al redelijk op tijd, hoewel de files toch wel enige vertraging hadden opgeleverd. We zijn de dag goed begonnen met een lekker kopje thee en alvast wat bijkletsen. Na diverse sauna’s en baden te hebben uitgeprobeerd, was het tijd voor een lekkere lunch. Ook de inwendige mens moet tenslotte goed verzorgd worden ! 

De hele middag zijn we lekker relaxt van sauna naar sauna en van zwembad naar whirlpool geslenterd. We hebben zelfs nog even op het strand gezeten, heerlijk onderuit en ons tegoed gedaan aan gezonde lucht, én heilzaam licht. Na de laatste ronde in een heerlijk geurende lavendelsauna zijn we aangeschoven voor een gezonde avondmaaltijd. Nog een keer uitgebreid douchen en toen was het helaas al weer tijd om afscheid te nemen. Wat een heerlijke dag, zeker voor herhaling vatbaar, en aan de titel lotgenoot-en-nog-veel-meer-vriendin is nu ook de titel sauna-vriendin toegevoegd ! Dank je wel lieverd ! *knuf*

Maar mijn verwendag was nog niet ten einde… Omdat mijn liefvriendjes buitenhuis op redelijke afstand van de sauna is, had ik afgesproken dat ik bij hem zou gaan logeren. Gezellig, zo op een doordeweekse dinsdagavond ! We hadden een erg fijne avond, en mijn liefvriendje ontroerde me met een lieve en romantische verrassing… Deze keer gingen we niet zo laat naar bed, omdat hij natuurlijk gewoon moest werken de volgende ochtend.

We waren al vroeg wakker, ruim voor de wekker zelfs, en met muziek en een lekker ontbijt op bed zijn we de eerste uurtjes van de dag prima doorgekomen… En ja, dan vliegt de tijd… We zijn veel te lang blijven liggen zodat mijn liefvriendje zich nog moest haasten ook ! Samen hebben we er voor gezorgd dat hij niet al te veel te laat de deur uit kon. Ik ben, toen hij weg was, op mijn gemakje gaan opruimen, douchen en inpakken, en weer in mijn autootje gestapt om naar huis te gaan.

De rest van de dag wachten er wat huishoudelijke klussen op me, er moet weer gekookt worden straks, kortom het is een gewone woensdag. Niks mis mee hoor, maar zo’n geweldige verwendag als gisteren, nou, dat mag best vaker. Ik ben vóór !

2 opmerkingen:

  1. heerlijk genoten dus ..... ga ik volgende week een paar daagjes doen
    fijne dag nog liefsen kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je beschrijft het weer heerlijk en dat versterkt nog eens wat we gisteren al zeiden:die willen we thuis ook, dus ... kruidenbad, wirlpool, zwembad, kaboutersaunahuisje.....massage waterval!!!
    Lieverd, het was heerlijk!

    XXX
    F

    BeantwoordenVerwijderen