Alles is liefde !


zondag 13 mei 2012

Slaapfeestje

Nou ja, 'slaap'feestje… van slapen is niet zo veel gekomen *grijns*, maar een feestje was het wel !!

Mijn liefvriendje en ik kregen dit weekend logées. Mijn lieve BTPF4ffr en haar lief kwamen bij ons de nacht doorbrengen, na een leuk avondje uit en onderweg naar een fijn lang weekend samen. Voor het zover was moest er echter nog wel het één en ander gebeuren…

Op donderdagmiddag kwam mijn liefvriendje me al ophalen. Dat kwam zo uit met zijn werk, ik mocht nog niet rijden in verband met mijn medicijnen en daarbij kwam dat we ’s avonds weer een repetitie met het familiebandje hadden. Dus na het eten (en een meer dan prachtig gesprek) zijn we richting het Belgische gegaan. Het was weer een erg leuke repetitie. De kinderen zijn heel erg enthousiast en het gaat al best goed. Voor ons is dat dus ook erg genieten !

Weer thuis zijn we voor onze doen vroeg in bed gekropen, mijn liefvriendje moest tenslotte de volgende dag gewoon werken. Nadat ik hem vrijdagochtend heb uitgezwaaid, ben ik nog even terug naar bed gegaan. Nou ja, even… al met al heb ik nog best lang geslapen, veel langer dan mijn bedoeling was, want ik had nogal wat plannen voor die dag.

Tegen de middag ben ik eens flink aan de slag gegaan. Vorige week had ik al het nodige poetswerk verricht, maar er waren nog meer dan genoeg andere poetsklusjes om aan te pakken. En niet alleen omdat we nu logées kregen hoor, maar het werd echt hoog tijd om eens grondig met schoonmaakmiddel en poetslappen door het huis te gaan. 

Toen mijn liefvriendje sms-te dat zijn werkdag er weer op zat en dat hij onderweg naar huis was, zat ik net met een kopje thee te genieten van mijn gedane arbeid (en ik heb nog lang niet alles wat ik wilde doen, kunnen doen helaas). Ik ben snel onder de douche gesprongen, want we moesten nog boodschappen gaan doen en nog wat andere aankopen gaan regelen.

Na een rondje supermarkt gingen we een rondje Ikea doen. Altijd leuk. We zijn maar meteen daar in het restaurant een hapje gaan eten, dan hoefde dat thuis ook niet meer. Je kunt er lekker eten en het is nog heel goedkoop ook. Daar houden wij van ! Met de aangeschafte spullen achter in de auto gingen we weer naar huis. Daar hebben we alles opgeruimd, nog wat administratieve en agenda-technische zaken afgewikkeld en toen we net op de bank zaten met koffie en thee, kwam er een sms-je van mijn BTPF4ffr, ze waren gearriveerd !

Wat hebben we het gezellig gehad ! Onder het genot van zwwijs en een biertje en later heerlijke bitterballen (neem jij de laatste ? Oke, maar dan laat je ook de hond uit. We hebben geen hond, grapje !), hebben we tot diep in de nacht zitten kletsen. Time flies when you’re having fun…

De volgende ochtend waren we allemaal best vroeg wakker *gaaaaap*.  We hebben met z’n viertjes uitgebreid ontbeten en we kletsten gewoon weer verder waar we ’s nachts waren opgehouden. Na een paar gezellige uurtjes vervolgden onze logées hun weg, en zijn wij gaan opruimen. Daarna was er nog tijd voor even samen zijn, napraten over de leuke avond en de planning voor de komende week doornemen. Mijn liefvriendje heeft me weer naar huis gebracht, is gezellig blijven eten en toen terug naar huis gegaan om de rest van het weekend rustig door te brengen, en ja, ook te werken…

Het waren weer fijne dagen met als kers op de taart een meer dan gezellig slaapfeestje, wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar ! Dank jullie wel lieverds, en heel graag tot snel ! *smak*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten