Alles is liefde !


zondag 13 mei 2012

Elke dag is Moederdag !

Voor mij is het elke dag Moederdag
Want elke dag ben ik moeder
Ik mag genieten van vier super kids
Ben hun mama, hun gids en opvoeder

Eén keer per jaar is moeder zijn
Nog iets specialer dan normaal
Een zondag vol verwennerij
En dat speciaal voor mama allemaal

Geheimzinnige tasjes met kado’s
Met papa stiekem in overleg
Knutselen en plakken op slaapkamers
Niet binnenkomen mama, toe, ga weg !

En dan, op moederdagochtend,
Een meer dan uitgebreid ontbijt
Kids met stralende koppies
Lieve kadootjes waarmee je wordt verblijd

Verrast en ontroerd door zoveel liefs
Die extra aandacht is heel erg fijn
Maar voor mij is elke dag Moederdag
Omdat ik zo blij ben hun moeder te mogen zijn
















(En wat een lieve kadootjes heb ik gekregen...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten