Alles is liefde !


zaterdag 5 mei 2012

Duffe pillen...

Na een afspraak met mijn huisarts en een bezoekje aan de apotheek kwam ik afgelopen woensdag met een enorme berg medicijnen thuis, allemaal pijnstillers… Maar liefst drie soorten, die allemaal vier keer per dag moeten worden ingenomen. Ik moet het een maand proberen, om te kijken of het het gewenste resultaat oplevert. (Inmiddels is er een vierde bijgekomen, tegen maagklachten, maar dat was te verwachten).

De eerste dosis zorgde al meteen voor hilariteit bij mijn gezinsleden. Zo, wat was ik duizelig en duf zeg ! De huisarts had me er al voor gewaarschuwd. Eén van die pijnstillers veroorzaakt dat, en ik mag nu ook twee weken niet autorijden, tot mijn lichaam er aan gewend is. En dat is maar goed ook… ik zou een gevaar op de weg zijn…

Inmiddels zijn we een paar dagen verder. De ergste duizeligheid is over, een beetje duf ben ik nog wel, maar dat gaat ook langzaam beter. Gelukkig maar… En het resultaat mag er zijn, ik heb echt beduidend minder pijn ! Helemaal weg is het niet, dat zal ook niet gebeuren, maar ik ben al heel blij met hoe het nu gaat !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten