Alles is liefde !


maandag 25 april 2011

Zomerse Paasdagen



Het lijkt wel zomer ! Heerlijk, die stralende zon en dan die temperatuur !
En ook zo goed getimed, zulk mooi weer tijdens het paasweekend.
Daar word je vanzelf wel vrolijk van !



Dit weekend begon al goed voor mijn lief en mij.
Donderdagavond hebben we een geweldige musical gezien. 'La Cage aux Folles' speelde bij ons in het theater en het was een ontzettend gave voorstelling. Het was echt een spektakel, heerlijke muziek, een prachtig decor, fantastische over-the-top personages en een interessant thema. We hebben er erg van genoten.

Vrijdag was voor ons ook al een vrije dag, al moesten de kids nog wel naar school, en naast diverse afspraken hebben we lekker maar wat rondgerommeld in en om het huis.
Op zaterdagavond moest ik optreden, en dat is altijd leuk. Het was snikheet op het podium maar dat mocht de pret niet drukken. Het publiek was erg enthousiast en we zijn al weer gevraagd voor volgend jaar. Helemaal goed dus !

Zondagochtend werden mijn lief en ik door onze kids verrast met een paasbrunch in de tuin. Ze hadden eitjes gekookt, thee gezet, lekkere broodjes gebakken en toen wij beneden kwamen konden we direct aanschuiven aan een gezellig gedekte tuintafel. Dat was nog eens een goed begin van de paasdagen !
Halverwege de middag arriveerde mijn liefvriendje en na de koffie met gebak hebben we een fanatiek potje Triviant gespeeld (de Disney-variant deze keer). Gezellig hoor, zo met z'n allen. Ik geniet daar altijd mateloos van. Iedereen kan het goed met elkaar vinden, kleine plagerijtjes zijn niet van de lucht en we lachen wat af met elkaar.
Omdat het zulk mooi weer was hebben we 's avonds lekker de barbeque aangestoken en heerlijk gegeten. Het was al lang donker toen we het toch wel een beetje koud kregen en naar binnen verhuisden.  Super toch, dat dat eind april al kan !

Bij ons is het traditie om met Pasen de film 'Jesus Christ Superstar' te kijken. Wij kunnen hem al lang van begin tot eind meezingen, maar mijn liefvriendje had de film nog nooit helemaal gezien. Dat kan natuurlijk niet, dus moest dat er nu echt van komen. En zo knus tussen mijn mannen in op de bank, voel ik me altijd enorm gelukkig en heel erg geliefd......

Nadat mijn lief naar bed was gegaan, hebben mijn liefvriendje en ik nog een heel erg fijn gesprek gevoerd, wat weer aansloot op wat we eerder al hadden besproken. Voor mij bracht dit gesprek een gevoel van rust met zich mee, rust in mezelf dan wel te verstaan. Er zijn een aantal dingen heel duidelijk geworden, twijfels die ik had zijn weggenomen, dingen die ik eigenlijk al wel wist zijn weer eens bevestigd en daar ben ik erg blij mee.

Vanochtend (na toch weer te weinig slaap, we leren het echt nooit !) hebben we, na rustig wakker worden, wederom gezamelijk in de tuin gegeten. Zelfs tweede, die heel erg laat was thuisgekomen na een avondje stappen, schoof onverwacht gezellig aan. Lekker is dat, om zo relaxed en ongedwongen samen te zijn.
Mijn liefvriendje had vandaag een leuke dag met zijn kinderen gepland en is na de koffie weer vertrokken. En mijn lief en ik hebben de rest van de dag lekker lui in de tuin doorgebracht.

Het was weer echt Genieten met een grote G !
Het voelt zo goed als ik mijn twee mannen allebei zo lekker dicht bij me heb.
En we kijken allemaal uit naar aankomend weekend, dan gaan we namelijk met z'n allen een lang weekend weg. Samen met mijn lief, mijn liefvriendje, drie van mijn vier kids en een vriendinnetje van mijn dochter ga ik lekker uitwaaien aan het Zeeuwse strand.
Nog maar 4 nachtjes ........

1 opmerking:

  1. Marlieke Dortmond26 april 2011 om 21:51

    Dag Diva.
    Wat een heerlijk bericht, zo zalig genieten met z`n allen! Van elkaar, het mooie weer en prachtige dagen met z`n allen.
    Ik las ook een eerder stukje van je waarin (natuurlijk!)een anonymus zich afvroeg waarom je niet over seks schrijft.
    Gelukkig doe je dat niet! Daar zijn zoveel andere sites voor, jij schrijft echt over datgene waar mensen (zoals ik) in geïnteresseerd zijn.
    Hoe het kan zijn om de liefde die je in je hebt
    met meerdere mensen te delen. Hoe mooi, soms ook lastig, maar altijd de moeite waard. Ik hoop nog vaak van je belevenissen te genieten, dankjewel!

    Vriendelijke groet,
    Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen