Alles is liefde !


maandag 4 april 2011

Kwakkelen

Gadver jakkes bah !
Ben ik al weer ziek, het houdt maar niet op. Heb in korte tijd griep gehad, voorhoofds-, bij- en kaakholte-ontstekingen, twee keer angina, regelmatig terugkerende forse migraine-aanvallen en nu weer een acute en heel pijnlijke blaasontsteking. Het wordt potverdrie tijd dat die lente eens echt doorzet !!
Door alle antibiotica die ik moest slikken, is mijn weerstand ook aardig geslonken, met alle virusjes doe ik mee geloof ik.

Niet leuk, maar ach, waar zeur ik over, het kan allemaal veel erger. Deze kwaaltjes zijn peanuts, vergeleken bij wat sommige andere mensen allemaal moeten doormaken.
Ik prijs me dan ook gelukkig dat het bij wat lastige kwaaltjes blijft, en dat het allemaal gemakkelijk en snel weer over gaat.
Maar er even over mogen zeuren is stiekem toch best wel lekker......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten