Alles is liefde !


dinsdag 19 april 2011

Bezorgd

Ik maak me zorgen om een dierbare vriendin.
Ze heeft het zwaar, al een hele tijd. De afgelopen maanden hebben we veel gepraat. Over haar problemen, over mijn poly-perikelen. Soms zagen we elkaar bij een etentje of een borrel om bij te kletsen, of we mailden even.
Maar nu heb ik al een tijdje niets meer van haar gehoord. Er komt geen reactie op mijn sms-jes en mailtjes en ik krijg telkens haar voice-mail. Die heb ik vanochtend ingesproken, in de hoop dat ze even reageert.
Ik wil heel graag weten hoe het met haar gaat, even haar stem weer horen, en aan haar vragen of ik iets voor haar kan doen.
Ik hoop dat ze me heel snel belt......

Update: inmiddels heb ik contact met haar gehad, gelukkig ! Binnenkort zien we elkaar om weer eens goed bij te praten. Ik ben blij dat ik nu in ieder geval weet hoe het met haar gaat.

1 opmerking: