Alles is liefde !


donderdag 21 april 2011

Goed gevoel

Gisteren stond de dag niet alleen in het teken van muziek, in verband met de repetitie met het familie-bandje, maar ook in het teken van praten.
Mijn liefvriendje en ik hadden weer een heleboel te bespreken.
Tijdens ons vorige weekend samen hebben we al verschillende zaken onder de loep genomen, maar we hadden allebei toch nog wel meer dingen die ons dwars zaten en die we met elkaar wilden bespreken.
In principe zouden we elkaar alleen zien voor de repetitie, maar omdat een en ander (voornamelijk mij) toch wel hoog zat, ben ik na de repetitie met mijn liefvriendje mee naar huis gegaan, en hebben we samen een heel fijn gesprek gevoerd.

Toen ik mijn lief vertelde waarom ik die tijd met mijn liefvriendje nodig had, vond hij het gelukkig geen probleem dat ik niet thuis zou komen 's nachts. Het is zo fijn dat mijn lief altijd begrip heeft voor zulke dingen, daar ben ik zo blij mee.

Een fijn gesprek dus, maar ook wel emotioneel en heftig, sommige dingen zijn nu eenmaal niet altijd even makkelijk te bespreken. We hebben allebei ons verhaal gedaan, elkaar uitgelegd waar we mee zitten, elkaar verteld wat ons dwars zit en wat onze verwachtingen daaromtrent zijn. Het heeft veel duidelijk gemaakt en we zijn allebei heel blij dat we dit gesprek hebben gevoerd.

Mijn liefvriendje heeft me diep geraakt, door zijn gevoelens en gedachten naar me uit te spreken. Door me te vertellen wat hij voor me voelt, wat ik voor hem beteken en hoe blij hij is met onze relatie. Dingen die ik wel weet, maar niet altijd binnen laat komen.
Ik heb toch wel wat traantjes gelaten gisteravond, het heeft me erg ontroerd.

Nu ben ik weer thuis, en zit na te denken over ons gesprek. Tussen de dagelijkse dingen door komen flarden weer naar boven, hoor ik hem weer al die lieve dingen zeggen en voel me gewoon enorm gelukkig.......

(En nu op naar een lang en gezellig paasweekend:  Vanavond ga ik met mijn lief naar het theater, zo gezellig is dat, daar heb ik ontzettend veel zin in ! Morgen hebben we nog geen plannen, maar wellicht dat mijn lief en ik nog iets leuks bedenken. Zaterdag heb ik een leuk optreden met mijn band, helaas zijn mijn mannen daar niet bij, maar tijdens de paasdagen heb ik ze allebei weer om me heen, wat een heerlijk vooruitzicht !)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten