Alles is liefde !


maandag 11 april 2011

Druk maar gezellig

Of het weekend met mijn liefvriendje ook een praatweekend is geworden ?
We hebben goede gesprekken gehad, over voor ons belangrijke zaken, maar we hadden het zo druk met allerlei gezellige dingen dat het praten zeker niet de hoofdmoot vormde dit weekend. Nu zitten mijn liefvriendje en ik meestal aardig op een lijn. Dat maakt dat heel lang en veel praten nu ook niet echt nodig was. Wat we wilden bespreken is besproken en dat was genoeg.

Want gezellig, dat was het zeker ! Donderdagavond waren we pas laat thuis, dus de vrijdag zijn we maar rustig begonnen. Die dag moest mijn liefvriendje nog het een en ander regelen, en hebben we samen knus wat rondgerommeld in huis.
's Avonds hebben we met zijn dochter, die tijdelijk even bij hem woont, en haar vriend gegeten en daarna was er de vrijdagse 'verplichting', die zo gezellig is dat ik altijd erg graag mee ga, en ook nu was het weer een heel leuke avond. Bij thuiskomst bleken de kids nog wakker en met een heel gezellig borreluurtje hebben we de dag (weliswaar belachelijk laat) weer afgesloten.

Zaterdagochtend zaten we al heel vroeg weer aan het ontbijt, om daarna te gaan shoppen met de kids. We zijn redelijk snel door allerlei winkels gegaan, want 's middag was er het feestje van een jarig neefje en nichtje. Altijd leuk om iedereen weer te zien. Het was ook nog eens prachtig weer dus we hebben lekker de hele middag buiten gezeten, en zelfs buiten gegeten. Toen we halverwege de avond na een fijne wandeling weer thuis waren, waren we dan ook aardig loom geworden. Na nog wat dingen die gedaan moesten worden en lekker lui samen op de bank hangen, zijn we, heel verstandig, eens niet zo heel erg laat naar bed gegaan. Even bijslapen........

Zondagochtend konden we in ieder geval lekker uitslapen. Na een uitgebreid ontbijt in bed moesten we toch weer haasten (luiheid wordt altijd direct bestraft !) om om tijd te vertrekken voor een muzikaal middagje bij mijn liefvriendjes broer. Er is een soort van 'familie-bandje' opgericht voor een eenmalig optreden , en ik doe ook mee ! De eerste repetitie hebben we gehad, er moeten er echt nog wel meer volgen, maar het wordt hartstikke leuk. Buiten dat is het altijd gezellig bij mijn liefvriendjes broer en schoonzus, dus een leuke middag hadden we sowieso.
Na het eten, waarbij het er redelijk chaotisch aan toeging met twee kleine neefjes die heerlijk druk werden gemaakt door hun oom, zijn we weer naar huis gegaan. Snel opgeruimd en ingepakt, nog even knuffelen en hup, in de auto. Tijd om weer naar huis te gaan !

En tussen alle gezellige dingen door hebben we dus heel fijne gesprekken gehad, mijn liefvriendje en ik. Weer even geleveld, dingen uitgesproken die we eigenlijk al wisten maar weer even bevestigd hebben en dingen die nu spelen in ons leven besproken.

Dat praten heb ik bij thuiskomst met mijn lief voortgezet. Ook met hem had ik nog een fijn gesprek, ook met hem heb ik weer even geleveld. Even ons beider weekend doorgepraat en ook weer wat dingen op een rijtje gezet. Zo fijn is dat, dat ik dat met allebei mijn mannen kan !

Het is wel duidelijk denk ik: het was een heerlijk weekend !

(en toen ik weg was kreeg ik sms-jes van derde: ik heb een verrassing....met een aantal hints erbij waar ik niets mee kon. Wat blijkt: hij heeft samen met mijn lief de hele tuin opgeruimd, nieuwe planten gezet en een begin gemaakt met een mini-moestuintje, zo leuk !)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten