Alles is liefde !


maandag 17 december 2012

Samen zijn


Samen zijn. Dat kan met verschillende mensen, in verschillende situaties en omstandigheden. Maar het heerlijke, warme gevoel van samen zijn is universeel.

Samen met mijn mannen. Een avondje theater, gezellig een drankje doen na afloop. Samen uit, samen thuis.
Samen met mijn gezin. Iedereen thuis, de één op de bank, de ander met de laptop in de weer. Gewoon samen thuis zijn en wat rondrommelen.
Samen met mijn poly-familie. Een middagje brainstormen over leuke plannen, stoeien met de kleine mannetjes en samen eten.
Samen met mijn liefvriendje. Samen naar een kerstmarkt. Het wordt traditie… En 
samen slapen, kletsen, lachen, stil zijn en genieten.
Samen genieten van muziek. Deze keer was het mijn liefvriendje die de muziek maakte. Hij had een workshop, en ik was publiek.
Samen uit eten. Met mijn mannen en jongste lekker een vorkje prikken in een leuk eetcafé. Samen smullen van goed eten en drinken.
Samen film kijken. Met mijn mannen op de bank genieten van een goede film. Samen een hapje en een drankje.

Dit weekend stond echt in het teken van samen zijn. En ik heb er, samen met iedereen van wie ik houd, mateloos van genoten !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten