Alles is liefde !


maandag 10 december 2012

Eindelijk gelukt !


Ja, het is gelukt ! Dat rustige weekendje, waar mijn liefvriendje en ik al tijden naar snakken, dat hebben we nu kunnen realiseren. Eindelijk !

Ons weekend begon al vroeg. Vanwege de weersvoorspellingen heeft mijn lief me donderdagavond al naar mijn liefvriendje gebracht. Er werd een dik pak sneeuw verwacht en op deze manier hoefde ik dan niet zelf te rijden. Zo lief ! Vrijdagochtend bleek het mee te vallen met de sneeuw, maar dat dagje extra was natuurlijk wel heel fijn.

En zo begon een wel heel relaxt weekend. Vrijdag moest mijn liefvriendje nog werken, maar dat deed hij lekker thuis, zodat we toch samen waren. Toen hij rond etenstijd de computer afsloot, begon het grote ontspannen…

Heerlijke dagen waren het, we hoefden helemaal niets. Enkel het zetten van de kerstboom stond op ons programma, maar dat is een gezellige en knusse klus. Onze dagen samen stonden in het teken van lekker samen wat aanrommelen, genieten van goede films, even de stad in, onverwacht buiten de deur eten, een spelletje Scrabble spelen (en ik won… natuurlijk !), een heel oubollige kerstfilm in bed kijken, pittige gesprekken, weg van de wereld in onze tantrakamer, toekomstplannen bespreken, samen lachen, klusjes in huis, kerstsfeer, lezen… Kortom, een zalig weekend !

We waren er ook aan toe. Door alle drukte kwamen we niet meer aan sámen-tijd toe. Nu plannen we af en toe gewoon zo’n weekend, om die sámen-tijd te kunnen waarborgen. Want dat misten we allebei echt wel. Dit was dus enorm genieten ! Heerlijk ! *alvast in agenda kijkt wanneer volgende 'er hoeft helemaal niets-weekend' gepland staat*…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten