Alles is liefde !


zondag 23 december 2012

En morgen gezond weer op ... ?


Nog net voor Kerst ziek worden… ik kan dat ! En goed ook. Mijn keel is helemaal ontstoken, m’n hele hoofd zit potdicht, ik heb koorts  en voel me echt heel beroerd. Komt echt niet lekker uit, maar goed, dit zijn dingen die je niet zelf in de hand hebt.

Vandaag was er bij ons in het dorp een actie voor KIKA, georganiseerd door jongeren van het jongerencentrum waar ik vrijwilliger ben. Ik had al aangegeven dat ik mee zou komen helpen, dus uitzieken moest even uitgesteld worden. Gelukkig was het niet koud en was de meeste regen vannacht al gevallen. Warm ingepakt en met frisse moed ben ik me van mijn taken gaan kwijten. Ach, het waren maar drie uurtjes. En na twee daarvan had ik een uurtje pauze. Koffie, appeltaart en even zitten, en ik kon er weer tegen.

Het laatste uur vloog helemaal voorbij. Daarbij was het gewoon erg gezellig. De actie trok veel publiek, dus niemand hoefde zich ook maar een moment te vervelen. Ook de onderlinge sfeer was super. Ik heb me dus prima vermaakt. Maar bij thuiskomst was het wel op...

Vanavond doe ik niet zo veel meer. Ik ga me zo lekker op de bank installeren, onder een dekentje, met een pot thee bij de hand en ga verder met uitzieken. Hopelijk ben ik dan met Kerst weer opgeknapt. En als dat niet zo is… Mijn mannen en kinderen zijn allemaal thuis. Kunnen zij me lekker vertroetelen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten