Alles is liefde !


woensdag 31 oktober 2012

'Iets'

Ken je dat gevoel ? Dat er 'iets' in de lucht hangt ? Dat er 'iets' staat te gebeuren ? Je hebt alleen nog geen idee wat dat 'iets' is...

Ik heb dat gevoel momenteel. Een fladderend gevoel, een soort van kriebel die me vertelt dat er 'iets' gaat veranderen. Dat gevoel heb ik al langer. Ik kan er alleen de vinger nog niet op leggen. Mijn gevoel is juist, daar twijfel ïk niet aan. Mijn intuïtie heeft me namelijk nog nooit bedrogen. Vroeg of laat blijkt altijd dat ik het bij het juiste eind had. En dat is best lastig soms...

Ik word er een beetje ongedurig van. Weten dat er 'iets' op je pad gaat komen, maar nog niet weten wat. Zeker als je ook voelt dat dat 'iets' niet iets prettigs zal zijn. Als dat wel zo zou zijn, dan was die ongedurigheid van een heel andere aard, meer springerig en opgetogen. Nu zorgt het voor een soort van bezorgde onrust.

Wachten op 'iets' maar niet weten wat... pffff... Zo vervelend soms, die hooggevoeligheid !


1 opmerking:

  1. Via Twitter en Facebook:

    ★ Krijg er meteen de kriebels van #hsp :-\

    ★ puur intuïtie... ik ken het

    ★ Idd lastig. Hoop dat je er een keer naast zit.

    BeantwoordenVerwijderen