Alles is liefde !


maandag 15 oktober 2012

Gezellig allemaal samen !


Wat een lekker weekend was het weer ! Heerlijk relaxt, allemaal samen, echt genieten ! Vrijdagavond zijn we al goed begonnen, mijn lief en ik zijn samen met onze kids, ter gelegenheid van onze trouwdag, heel gezellig uit eten geweest. We hebben ontzettend gelachen met zijn zessen, heerlijk gegeten en het was leuk om even echt als gezin samen te zijn. Door alle drukte schiet dat er toch nog wel eens bij in…

Zaterdagochtend mocht ik uitslapen. Mijn lief had me laten liggen, ging zelf alvast boodschappen doen, en toen hij terugkwam was ik nog maar net uit bed… hoezo langzaam aan opstarten ?!
Rond het middaguur was mijn liefvriendje er. ’s Middags zijn we even naar de stad geweest, hij had wat dingetjes nodig, en we wilden nog een reisboek over Stockholm halen. Daar gaan we a.s. vrijdag samen voor een kleine week heen ! Na supersnel gevonden te hebben wat we nodig hadden, zijn we van koffie met Bossche Bollen (jaha, de echte, van bakker De Groot !) gaan genieten in een leuke kroeg. Thuisgekomen is mijn liefvriendje in een felle strijd met jongste verzeild geraakt. Wees gerust, dat was gewoon tijdens een Wii-spelletje hoor ! *grijns*

Omdat mijn lief al vroeg de deur uit moest, en mijn liefvriendje en ik samen naar het theater zouden gaan, aten we redelijk op tijd. Het is altijd ongelooflijk om te zien hoe grote pannen eten hier in no time leeg zijn…
Op naar het theater ! We hebben genoten van een erg leuke Vlaamse cabaretier, Philippe Geubels. Enorm droge humor, grappige anekdotes en een hilarische manier van vertellen. Een aanrader ! Na afloop hebben we nog iets gedronken en toen was het tijd voor de volgende halte.
Een aantal van mijn bandleden spelen samen in een ander bandje, en zij traden op die avond. Natuurlijk wilde ik daar bij zijn ! Mijn lief was er al, hem was gevraagd te assisteren bij de techniek, en toen wij binnenkwamen was de tweede set in volle gang. Het klonk geweldig ! 

Omdat ze vlakbij optraden, waren we te voet gegaan, wat betekende dat we met een gerust hart een alcoholisch drankje konden nemen… De mannen gingen aan het bier, ik aan een lekker mixdrankje en het was hartstikke gezellig. Ik vond het helemaal leuk dat mijn bandmaatjes vroegen of ik een nummer mee wilde doen. Natuurlijk, heel graag zelfs ! Super leuk om zo met hen samen te zingen ! Toen het publiek aan het einde van die set vroeg om meer, besloten ze om nog een kort setje te spelen, en heb ik nog eens twee nummers gezongen. Heerlijk om te doen !
Daarna was het toch echt tijd om naar huis te gaan. Natuurlijk moest dat met een korte omweg, precies, langs de shoarmatent, zodat we uiteindelijk pas om twee uur thuis waren. We zijn meteen gaan slapen, want de volgende dag zou de wekker ons al om acht uur wakker maken…

Dat viel nog niet mee, zo vroeg opstaan. Mijn liefvriendje moest om negen uur de deur uit, hij had een workshop die dag, en het was best moeilijk om ons warme bed te verlaten. Na een snelle kop koffie en met een gevulde broodtrommel bij wijze van ontbijt voor onderweg, is hij op weg gegaan. Ik ben als een speer lekker ons bed weer ingekropen, en heb tot rond het middaguur geslapen… Mijn lief en kids waren al lang op en aan het rondrommelen, maar ik heb niets gehoord. Was wel lekker hoor, even bijslapen, en best nodig ook. Toen ik opstond was het al bijna lunchtijd, en na een lekker broodje besloot ik om van de rest van de dag ook maar pyjama-dag te maken…

Halverwege de middag was mijn liefvriendje weer terug. Om de luie zondag voort te zetten zijn we op de bank gekropen voor een leuke film. Mijn liefvriendje had de musical ‘Kunt U mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer ?’ nog steeds niet gezien, dus dat werd hoog tijd ! Alles meezingend (en soms zelfs dansend...) hebben we met zijn allen gekeken. Derde kon zelfs alle gesproken teksten meespreken, en ik heb mijn liefvriendje geregeld zien kijken met een blik van ‘dus…’, helemaal leuk ! 

’s Avonds was het frietjes-tijd, mijn lief heeft een enorme berg frietjes en snacks gebakken en, tegen alle regels in, hebben we met het bord op schoot zitten smullen. Intussen was de volgende dvd het apparaat ingegaan, ‘Doe Maar, de musical’ was aan de beurt. Konden we alvast oefenen voor het concert van Doe Maar aankomende week… En nu kon mijn liefvriendje wel alles meezingen… *grijns*

Toen was het tijd om weer afscheid te nemen. Maar voor heel kort deze keer ! Aanstaande woensdag zie ik mijn liefvriendje al weer. Samen met hem, mijn lief en mijn broer ga ik dan dus naar Doe Maar, yes ! Een dag later begint ’s avonds onze vakantie, want vrijdagochtend vroeg vliegen we… Wat een vooruitzichten weer ! Nu eerst genieten van de herfstvakantie, de kinderen zijn vrij, ik heb deze week geen revalidatie-afspraken en ben dus ook vrij. Helaas moet mijn lief wel werken, dat is jammer… Lieve lezers, ik ga mijn kopje thee leegdrinken en aan de slag. Nog genoeg te doen vóórdat het vliegtuig vrijdag vertrekt. 
Fijne dag !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten