Alles is liefde !


maandag 11 maart 2013

Vóór de drukte...

Het zijn heftige tijden... Ik merk aan alles dat de dingen die gaande zijn, enorm veel energie kosten. Mijn hele lijf doet pijn, mijn hoofd maakt overuren en ik ben zó moe. Gelukkig kon ik afgelopen weekend weer even lekker bijkomen. Na overleg met mijn gezin kon ik dit weekend bij en met mijn liefvriendje doorbrengen. Even niks hoeven, rustig aan doen, bijslapen en proberen mijn hoofd een beetje op orde te krijgen. Veel meer dan dat heb ik niet gedaan.

Nou ja, behalve dan dat we met een kapotte auto naar de garage moesten, even een uurtje zijn gaan shoppen in een regenachtig en bijna leeg stadscentrum, gezellig op een vlooienmarkt hebben rondgesnuffeld, een paar uurtjes hebben gewerkt en last but nog least, hebben geprobeerd warm te blijven in een buitenhuis waar de verwarming er spontaan de brui aan gaf. Best relaxt dus ! ㋡

Het was heerlijk om even tot rust te kunnen komen. De afgelopen weken hebben me aardig uitgeput, dat merkte ik pas toen ik dit weekend een beetje kon ontspannen. Dat is natuurlijk vaak zo, als je even niets hoeft, voel je pas hoe moe je bent. Logisch ook wel, behalve de moeilijke zaken die nu spelen, gaat alles verder gewoon door. Ik ben nog steeds druk aan het revalideren, het huishouden moet worden gedaan, ik moet een baan zien te vinden, verplichtingen stoppen niet, de kids hebben, zeker nu, de nodige aandacht nodig en de wereld draait gewoon door, daarin moet je gewoon meedraaien. Al met al is het soms best een beetje veel...

Dit weekend was dus heel welkom. Ik ben wat bijgekomen, en kan er weer even tegen. Er moet veel gebeuren de komende tijd, en ik heb al mijn energie nodig om het allemaal goed te laten verlopen. 
Vandaag was weer een drukke dag. Vanavond zijn er nog een paar dingen die moeten gebeuren en daarna ga ik lekker onderuit en niet te laat naar bed. Weer energie opdoen voor morgen ! Ik zal het nodig hebben...

(Maar... mijn inspanningen voor het vinden van een nieuwe baan hebben hun eerste vruchten afgeworpen: volgende week heb ik een sollicitatiegesprek ! Yes !)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten