Alles is liefde !


woensdag 6 maart 2013

Als een berg...

Het zal echt gewoon moeten, maar je weet niet hoe
en met al je vragen kun je naar niemand toe
Alleen moet je het klaren, iets anders kun je niet
Alleen heb je te dealen met je angst en je verdriet

Al zijn er lieverds om je heen, die er graag voor je zijn
Je zult zelf moeten omgaan met je twijfels en je pijn
Het moeilijke dat op je wacht, kan niemand doen voor jou
Al schijnt de zon uitbundig nu, jij voelt alleen maar kou

Een naar gevoel, angst voor wat komt en een heel bang hart
niemand kan je helpen met je pijn en met je smart
Je moet je schouders rechten en handelen volgens plan
want je weet zelf het beste dat je echt niet anders kan

Ben eerlijk naar jezelf, om dat ook naar de ander te kunnen zijn
al zorgt het straks voor onbegrip, verdriet en heel veel pijn
Kijk diep in je hart, dan weet je dat je er álles aan hebt gedaan
Maar dit is wel het heetste vuur waar je ooit voor hebt gestaan...

4 opmerkingen:

  1. Ik ben erg ontroerd door zoveel lieve reacties op Twitter en Facebook, dank jullie wel allemaal ! ❤

    ★ Pfffffff.. sterkte meis. X

    ★ warme en liefdevolle ♥ hugg! xxx #blog

    ★ wow...die komt binnen...heel veel heel herkenbaar...dikke knuf meis

    ★ Mooi blog. Maar je weet dat er altijd iemand is met wie je over de beklimming kunt praten hè? (en ik bedoel niet per se mezelf)

    ★ Lieve schat, ik wens je veel sterkte en wijsheid. Je weet dat je bij me mag uithuilen! XXX #blog

    ★ Ik wens je veel liefde en wijsheid, lieverd. Dikke knuffel! Xxx

    ★ *slik* sterkte lieverd xxx

    ★ Lieve diva, ik word er een beetje stil van. #blog . Sterkte en knuffel. X

    ★ ik weet niet wat je verwoord , maar heb een gevoel , maar veel sterkte erbij liefs en kus

    ★ Wow..... Waarom lijkt het alsof ik deze worden zelf had kunnen opschrijven. Ik voel een golf van herkenning terwijl ik niet eens weet wat dit over gaat. Bizar........ Deze komt echt aan. X mooi

    ★ Een hele dikke knuffel!!! Xxx

    ★ Niemand moet alles alleen doen. Nie zolang ik er ben. Niemand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Andre (veerman47)7 maart 2013 om 09:33

    Soms kom je op een punt waar een beslissing moet worden genomen eer je verder kan.....Misschien is jou beslissing aangebroken lieverd. Zonder pijn en verdriet zal het niet passeren,maar het gaat ook om jou geluk en je welbevinden. Veel wijsheid gewenst en kracht...
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve schat, ik wens je heel veel sterkte en rust om de juiste beslissing te nemen. Weet dat uit de grootste misere vaan de mooiste wonderen geboren worden. Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen