Alles is liefde !


maandag 4 maart 2013

Goed bezig !

Een relaxed weekend hebben, en toch heel productief zijn… ik kan dat !

Relaxen, daar ben ik sowieso heel goed in *grinnik*. Dit weekend was ik samen met mijn liefvriendje en we hadden afgesproken er een paar lekker rustige dagen van te maken. We hadden geen afspraken staan, dat was al uniek, gezien onze agenda van de laatste maanden, en derhalve hadden we dan ook besloten dat zo te houden. We waren er ook allebei erg aan toe… Alleen maar doen waar we zin in hebben en vooral heel rustig aan doen, dat was het motto van dit weekend.

Ik moet zeggen, het is aardig gelukt… Languit op de bank voor de televisie met een hapje en een drankje, uitslapen, heel lang in bed liggen, maar ook veel praten waren zo’n beetje de belangrijkste ingrediënten van onze dagen samen. Vrijdagavond zijn we in relax-modus gegaan, en pas gistermiddag zijn we daar langzaam aan weer uitgekomen. Behalve een paar uurtjes lekker stadten hebben we verder niet veel actiefs gedaan…

Tot gistermiddag dus. Toen hebben we allebei onze laptop ingeschakeld en zijn aan de slag gegaan. Omdat ik met enige spoed op zoek ben naar een baan, heb ik met hulp van mijn liefvriendje wat stappen ondernomen om mijn kansen op een leuke job zo groot mogelijk te maken. Zo heb ik mijn LinkedIn pagina aangepast, je moet tenslotte met de moderne tijd meegaan, en heb mijn c.v. uitgebreid. Ik heb gisteravond bij thuiskomst nog op een leuke baan gesolliciteerd (duimen maar !) en mijn liefvriendje heeft me tips gegeven die de kans snel iets te vinden kunnen vergroten. We zijn dus erg goed bezig geweest !

Het was ook heel gezellig, zo naast elkaar aan tafel. Allebei in onze favoriete weekendkleding (juist, de joggingbroek), koffie en thee binnen handbereik, mét een flink stuk appeltaart met slagroom en later wat hartigers, muziekje op de achtergrond… Echt wel knus ! En toch veel gedaan ! Ik ben trots op ons… *grijns*…

Het was een fijn weekend, waarin ik wat heb kunnen bijtanken van alles wat er gaande was en is, lekker heb geslapen, fijne en belangrijke gesprekken met mijn liefvriendje heb gevoerd, heb genoten van de rust en een paar goede stappen richting een nieuwe beroepsmatige carriere heb gezet. Meerdere vliegen in één klap geslagen dus.

Ik zeg het gewoon nóg een keer: 'Goed bezig !'.

1 opmerking:

  1. Jij bent veel actiever dan ik in de weekenden, LoL

    xxx
    Leuke Man

    BeantwoordenVerwijderen