Alles is liefde !


zaterdag 9 maart 2013

Dankbaar

Diep ontroerd ben ik… tot in het diepst van mijn hart geraakt door de vele mooie en lieve reacties die ik heb ontvangen naar aanleiding van mijn laatste blog…
Zoveel berichtjes, via mail, Twitter, Facebook, Whatsapp, sms, hier op het blog… Wow ! Het doet me ontzettend goed dat er zoveel mensen zijn die meeleven. Die me sterkte wensen, kracht en hele dikke knuffels sturen. Die me vertellen dat het allemaal wel goed komt, ook al is het nu erg moeilijk. Die me moedig en dapper noemen… Ik werd er stil van…

Lieve lieve allemaal, duizendmaal dank voor alle lieve woorden en voor jullie steun !

❤✗✗✗❤






1 opmerking:

  1. Alle lieve reacties via Facebook en Twitter:

    ★ ach meisje toch, sterkte, kussss
    ★ pffff, heftig zeg!
    ★ sterkte lieverd xx
    ★ knuffel …X
    ★ oh ik weet heel goed hoe dit voelt..... Hele dikke knuffel voor jou!
    ★ Sterkte *knuf*
    ★ wow heftige blog Katinka. Dapper om de beslissing te nemen. Sterkte de komende tijd. #bighug
    ★ heeeeeeeel dikkke knufffffffffff #sterkte
    ★ Lieve Katinka heel veel sterkte met alles. Voor jezelf,de kids en man. Gaan scheiden nooit fijn en altijd pijnlijk,verdrietig
    ★ heel veel sterkte voor jullie in deze moeilijke tijd. Knuffel X
    ★ ach toch. Sterkte meis.
    ★ Lieve Katinka. Wat naar om te horen. Sterkte met zijn allen daar.
    ★ Een hele dikke knuffel!!! Xxx
    ★ Lieve Diva, wat een verdrietige situatie voor jullie allemaal. Ik wens jullie heel veel sterkte. Liefs en XXX
    ★ heel veel sterkte de komende tijd. Hoop dat man en kids hun weg snel en zonder teveel hobbels gaan vinden.
    ★ Jeetje, lieverd, dat is heftig nieuws... Heel veel sterkte gewenst, voor jullie allemaal. Een hele dikke knuffel van mij! Xxx
    ★ Goedemorgen lieve Katinka je laatste blogs gelezen. Voor jou,en ook voor je man en kids veel sterkte gewenst. Een scheiding is voor iedereen heel verdrietig en pijnlijk. Dat jullie er allen goed uit mogen komen. #Knufff
    ★ heb het gelezen meis...heftig...dikke knuf x
    ★ goede morgen lieverd,zo moeilijk ,maar ook weer zo trots op je,mooie dag en kijk vooruit......liefs
    ★ ik denk aan je <3
    ★ big hug. Vind je dapper en moedig. Wens jullie alle goeds voor de nabije toekomst en voor nu veel sterkte, mildheid en mededogen.
    ★ Jeminee wat een besluit. Er is moed voor nodig te erkennen dat je samen niet verder kunt. Ik wens jou en je gezin veel sterkte. Liefs
    ★ Respect. ....... en heel Veel dank voor het delen. Mooie reacties. Voor mij blijf jij een kanjer ....een Diva. Met twee mannen.
    Bewonder je keuze. Heel gek veel sterktr en nog veel meer liefs. x
    Een bewonderaarster
    ★ knuf en kus voor jullie xxx
    ★ ★ Kus
    Erg dapper Katinka, van jullie beiden, Had het gevoel dat dit bij jullie zat aan te komen... x
    Sterke en moedige stap. Als de kinderen zien dat jullie hier gelukkiger uitkomen, dan komt het met hun ook goed. Kinderen kunnen meer hebben dan wij soms denken,ze zijn sterker dan wij denken en vergevings gezinder dan wij zijn. Heb het aan den lijfe ondervonden jaren geleden. Veel kracht en liefde voor jullie van deze kant. X
    ★ sterkte wijffie liefs en kus
    ★ *knuf*
    ★ wow heftig meis...*dikke knuf*
    ★ Dapper en zoooo moeilijk... Hug X

    BeantwoordenVerwijderen