Alles is liefde !


zondag 31 maart 2013

Een fijn Paasweekend

Hoewel het weer van geen kanten meewerkt, zijn het toch heel fijne Paasdagen. Lekker thuis, ook mijn liefvriendje is er, en alles in de relax-stand... Heerlijk !

Het Paasweekend is afgelopen donderdagavond al begonnen. Terwijl ik samen met de jongeren van het jongerencentrum druk in de weer was voor een grote actie voor Warchild, die heel goed en succesvol is verlopen, wachtte mijn liefvriendje thuis op me. Dat was fijn thuiskomen ! Op vrijdag waren er nog de normale verplichtingen en moest mijn liefvriendje ook nog werken, maar vanaf vrijdagavond kon de relax-modus voor ons allemaal écht aan !

Op zaterdag zijn we met derde gezellig even de stad in geweest en verder hebben we ons niet al te druk gemaakt. Lekker bankhangen, films kijken, de zomervakantie regelen (we hebben geboekt !) en genieten, dat waren wel onze belangrijkste bezigheden. Vanavond gaan we, na een heel luie dag, nog lekker even samen iets drinken in de stad en morgen staat een dagje Efteling met jongste op het programma. Helemaal leuk !

Dus dat fijne Paasweekend is echt wel gelukt ! Ik hoop van harte dat dat van jullie, lieve lezers, net zo fijn is !

1 opmerking: