Alles is liefde !


woensdag 20 maart 2013

#tweepcare

Blij, ontroerd, geraakt, vrolijk, geïnspireerd, geconfronteerd... De vele reacties op mijn blogs, tweets en posts op Facebook zorgen voor een scala aan emoties. Of ik nu iets gezelligs te melden heb, of juist iets verdrietigs, iets grappigs of iets moeilijks, een vraag stel of een conclusie neerzet, er komt altijd wel van iemand een reactie of antwoord. Zo geweldig is dat !

#tweepcare... zo noem je het meeleven met dat wat je meemaakt en deelt door je volgers op Twitter. Ook de reacties op mijn blog en op Facebook reken ik daaronder. Ik ben in de gelukkige omstandigheid erg veel #tweepcare te mogen ontvangen. Op mijn blog over mijn op handen zijnde scheiding kwam een lawine van reacties, allemaal lieve, troostende en meelevende woorden, dikke kussen en knuffels en een hoop begrip. En toen ik vanochtend meldde best een beetje nerveus te zijn voor mijn sollicitatie-gesprek, kreeg ik heel veel knuffels en toi-toi-toi's van lieve mee-duimers toegestuurd. Dat maakt me echt enorm blij !


Dank jullie wel, voor alle bijzondere en lieve #tweepcare ! ♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten