Alles is liefde !


dinsdag 17 juli 2012

Uitnodiging #blog-up

Lieve lezers,

Enige tijd geleden kondigde ik het al aan. Mijn 300e blog staat op punt van verschijnen (dit is namelijk al nr. 296) en dat wil ik graag vieren met een heuse #blog-up. Het lijkt me super om jullie, mijn lezers, te ontmoeten en met jullie te proosten op mijn 300e schrijfsel.

Een aantal mensen hebben al aangegeven hier graag bij te willen zijn. Helemaal leuk ! Om de planning definitief te maken vraag ik jullie nogmaals: Lijkt het je leuk om op zondag 12 augustus, ergens tussen 15.00 en 19.00 uur (definitieve tijd is nog niet bekend) in/om Den Bosch, ook van de partij te zijn ? Meld je dan, liefst vóór 1 augustus, aan via het volgende e-mailadres: divakatinka@live.nl en ik stuur je zo spoedig mogelijk de 'officiële' uitnodiging met alle info toe. (Wil je je ook aanmelden als je ook eerder al te kennen hebt gegeven van de partij te willen zijn ? Dank je wel !).

Ik zou het geweldig vinden jullie allemaal te mogen begroeten. Jullie zijn heel belangrijk voor me. Jullie lezen trouw, reageren, geven feedback, leven mee, houden me een spiegel voor en zijn een niet meer weg te denken deel van mijn leven geworden. Zonder jullie zou er al lang geen blog meer zijn ! Jullie zijn dus méér dan van harte welkom, om samen het glas te heffen op het leven en de liefde !

1 opmerking:

  1. Hartstikke leuk.. ik ben er niet bij maar ik blijf gewoon meelezen :)

    Spin

    BeantwoordenVerwijderen