Alles is liefde !


zaterdag 14 juli 2012

Twee jaar samen...

Toen donderdagochtend mijn wekker al betrekkelijk vroeg ging, was het moeilijk wakker worden. Niet zo gek ook, gezien het feit dat we maar een paar uurtjes hadden geslapen. Nog helemaal in de verjaardagsfeest-stemming, moest ik even nadenken waarom ik die wekker ook al weer had gezet…

Na een half uurtje sudderen ben ik uit bed gegaan. Mijn liefvriendje had geluk, hij mocht lekker blijven liggen. Ik moest wat dingen regelen, dingen die hij nog niet mocht weten. Dingen die te maken hadden met ons feestje van die dag, het vieren van ons twee-jaar-samenzijn. En zo kwam het dat ik om kwart over negen al door het dorp wandelde, om een lekker ontbijtje en een laatste verrassing te scoren.

Weer thuis moest er nog van alles gebeuren, kadootjes inpakken, slingers en balonnen ophangen, ontbijt maken… Eerst het ontbijt maar naar boven gebracht, want met een dienblad én een tas vol verrassingen in één keer naar boven was een tikje riskant. Mijn liefvriendje lag nog heerlijk warm onder het dekbed, dus toen alles eenmaal boven was, ben ik snel weer lekker naast hem gekropen.

Tijd voor kadootjes ! Mijn liefvriendje was blij verrast met zijn kado’s, het was heerlijk om die happy glimlach en die sterretjes in zijn ogen te zien. Ook ik kreeg een mooi kadootje. Terwijl we ons ontbijt verorberden, haalden we herinneringen op. Herinneringen die we in de afgelopen twee jaar samen hebben gemaakt. Terugdenken aan hoe het begon. Twee jaar samen, en nog steeds net zo verliefd als op de eerste dag… Met een brede glimlach en een traan van ontroering om zoveel liefde zijn we, na nog even uitgebreid te hebben geknuffeld, uit bed gegaan en in aktie gekomen.

Want ook deze dag moest gevierd worden natuurlijk ! En het was mijn beurt om onze jubileum-dag vorm te geven. Ik had er een rustig dagje van gemaakt, want dat vinden we allebei ook heel fijn. Al snel waren we dan ook op weg voor een heerlijke lange middag sauna. Altijd goed, samen relaxt ontspannen. We zijn naar een andere sauna dan gewoonlijk gegaan, en ook deze viel erg in de smaak. We hebben genoten van diverse sauna-rondes, lekker eten en drinken en van de rust. Zaaaalig was het !

Aan het einde van de middag gingen we weer verder, op naar het volgende geplande onderdeel. Maar voor dat aan de orde was, moesten we nog even naar mijn huis. Ik had eerder een kadootje besteld, dat net iets te laat binnen was. Gelukkig was het tijdens mijn afwezigheid aangekomen, en dat moest ik dus nog even gaan ophalen. Geen probleem, want mijn huis lag weer op de route naar de volgende afspraak. Kon ik meteen mijn auto meenemen, want ik moest de volgende dag natuurlijk ook weer naar huis…

Om half zeven stonden we weer in de stad, mijn stad deze keer. Ik had bedacht dat het wel heel leuk zou zijn om te gaan eten in het restaurant waar het twee jaar geleden allemaal was begonnen. En dat vond mijn liefvriendje ook… Het was jammer dat we, net als toen, niet buiten konden eten, maar het idee daar precies twee jaar later weer te zijn, was helemaal goed. Heerlijk gegeten hebben we ! Tussen de gangen door had ik nog een paar verrassingen voor mijn liefvriendje, gewoon een paar kleine dingen, waar hij ook weer heel blij mee was. Leuk !

Na de koffie zijn we huiswaarts gegaan. Grappig was dat ik eigenlijk een film had gepland, maar ja, die hadden we gisteren al gezien, want dat had mijn liefvriendje al bedacht… (Een typisch geval van twee zielen, één gedachte, zoals wel vaker bij ons). Maar ik ben soms aardig inventief, en had op dat moment al direct iets anders bedacht. Thuisgekomen ben ik de voorbereidingen daarvoor gaan treffen. Het laatste kado zorgde voor blijdschap en ontroering bij mijn liefvriendje en verder wil ik niet meer kwijt dan dat we nog een heel fijne avond hadden…

Ons twee-jaar-samenzijn hebben we heerlijk gevierd, wat een fijne dag !
Twee jaar samen… Twee jaar boordevol liefde en heel veel plezier… Met soms ook moeilijke dingen, maar dat hoort er bij in een diepgaande en intense relatie. Twee jaar samen… En nog heel veel jaren in het vooruitzicht… Wat een heerlijk idee !!

1 opmerking:

  1. Andre (veerman47)14 juli 2012 om 17:00

    Van Harte Proficiat met jullie twee jaar samen. Heb al meer gezegd geweldig dat het allemaal kan ,gun het jullie van harte .Geniet weer van de tijd die nog voor jullie ligt....
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen