Alles is liefde !


woensdag 4 april 2012

Vandaag niet...

Vandaag heb ik geen goede dag. Vandaag zegt mijn lijf nee tegen de klussen die ik wil doen, houdt me tegen als ik vooruit wil en ik baal daar van. 

Het schijnt er bij te horen, als je fibromyalgie hebt. Ik hoor het steeds van mijn lieve vriendinnen, die met dezelfde kwaal te maken hebben. Luisteren naar je lichaam is de boodschap, maar daar ben ik gewoon niet goed in. Totdat ik te lang niet geluisterd heb, dan zet mijn lijf de hakken in het zand en is het klaar. 

Vandaag is dat het geval... Vandaag wordt een dag van me verbijten omdat ik niet kan doen wat ik wil. Vandaag wordt een dag van me proberen neer te leggen bij het feit dat het gewoon niet gaat. Vandaag protesteert mijn lijf, en geeft er de brui aan. Niks poetsen, sjouwen met boodschappen, stofzuigen en strijken. Vandaag niet...

1 opmerking:

  1. Reacties via Twitter:

    ★ Het valt idd niet mee om met lichamelijk beperkingen om te gaan. Doen wat je kan en laten staan staan wat niet belangrijk is.

    ★ lieverd, gelezen.luister naar je lichaam,gun je rust want dat mag ook,denk aan de leuke dingen,want het zit ook in je hoofd.

    ★ Je lijkt mijn mama wel! Altijd doorgaan tot je er bijna letterlijk bij neervalt.... Toch blijft je lichaam daardoor sterker!

    BeantwoordenVerwijderen