Alles is liefde !


woensdag 28 maart 2012

Mijn week

Wat een week weer ! En dan is het pas woensdag en moet het weekend nog beginnen…

Na het leuke afgelopen weekend zat er een druk en spannend weekje aan te komen. Er stond een afspraak gepland die belangrijk was voor de toekomst van tweede. Een afspraak waar veel van af hing, en waarvan we van te voren niet wisten of het wel gunstig zou uitpakken. Gelukkig was dat wel het geval, en dat was een pak van ons hart… Helaas kwam er voor mijn lief deze week minder goed nieuws, nieuws dat ook invloed heeft op de nabije toekomst. Heel vervelend… maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat ook goed komt ! Daar gaan we samen voor zorgen !!

Oudste zit een weekje in het buitenland voor een bijzonder schoolproject. Zondagnacht is ze vertrokken, om na een omslachtige reis op maandagavond aan te komen op de plaats van bestemming. Ze heeft al eerder aan dit project deelgenomen en we zijn erg trots dat ze zich ook nu weer inzet voor kinderen met een beperking, die daar veel minder mogelijkheden hebben dan hier het geval zou zijn. Maar ik zal blij zijn als ze komend weekend weer thuis is... het is akelig stil in huis !

Druk is het deze week ook, maar wel leuk druk weer ! Gisterochtend had ik een wederom 'errug gezelluge koffie-deet' met leuke man. We hebben lekker bijgekletst en ontzettend gelachen. Een avondje samen op stap staat ook al weer in de planning, leuk ! Gisteravond ben ik samen met mijn liefvriendje naar een verrassend mooie theatervoorstelling geweest. Toen ik deze reserveerde (en dat was al in mei vorig jaar…) werd ik getriggerd door één woord in de omschrijving, maar had geen idee of het wel leuk zou zijn. Maar dat was alleszins het geval ! We hebben enorm genoten van prachtige muziek en bijzondere stemmen. Een topavond dus !

Vandaag is een gewone dag, dagelijkse dingen, bezoekje aan de huisarts, even een uurtje zangles geven. Een doodgewone woensdag. Maar vanavond ga ik samen met een lieve vriendin gezellig aan de borrel, even weer bijpraten, even weer horen hoe het met haar gaat. Ik verheug me er op haar weer te zien, want dat gebeurt veel te weinig.

Morgen wordt ook een erg fijne dag, dan ga ik met een lieve Twittervriendin uitgebreid bijkletsen. En omdat wij beide wel van het goede leven houden en vinden dat je de dingen die je doet ook vooral goed moet doen, hebben we besloten om er een dagje sauna van te maken. Living the good life dus…

En na dat dagje gezelligheid en heerlijk ontspannen begint mijn weekend…  De sauna die we hebben gekozen is niet al te ver van mijn liefvriendje’s buitenhuis. En omdat we komend weekend samen zijn, was het plan om dan vanuit de sauna al naar hem toe te gaan zo geboren. Leuk, weer eens een heel lang weekend samen !  Voorlopig ook het laatste, want hij gaat het de rest van het jaar enorm druk krijgen met werk. Nog even genieten van die extra tijd dus !

Ik bof maar, met zo’n vol en druk leven. Terwijl ik dit schrijf drink ik mijn koffie op, en ga aanstalten maken om mijn moeder op te halen die gezellig een dagje langs komt. Ook dat was veel te lang geleden. Ik ga genieten van alles, en wens jullie, mijn trouwe lezers, alvast een ongelooflijk fijn weekend !

1 opmerking:

  1. Ik blijf altijd genieten van je bog's die zo heerlijk open zijn en toch weer nieuwsgierig maken naar het geen er niet in wordt verteld.Wat ik daarmee bedoel is , dat ik hoop dat je "lief" niet werkeloos raakt of nog erger iets met zijn gezondheid mis zou zijn.
    Verder geniet van elkaar en van alles om je heen,

    Liefs Andre

    BeantwoordenVerwijderen