Alles is liefde !


maandag 12 maart 2012

Mijn keuze, zijn pijn...

Ik heb mijn lief gekwetst… Ik heb hem pijn gedaan door een bepaalde keuze voor mijzelf te maken. Een keuze die niets met hem te maken heeft, maar wel alles met mijn eigen ontwikkeling. Hij voelt dat echter anders, en zijn pijn doet mij pijn…

Ik had er voor kunnen kiezen om het hem niet te vertellen, maar dat voelde zo verkeerd.Ik begrijp zijn pijn, zijn gekwetsheid. Het is lastig om het nu in perspectief te zien, dat snap ik ook. En ik snap ook waarom het zo moeilijk is. Maar ik kan het niet meer terugdraaien.
Dat wil ik ook niet.

Ik hoop dat we er uit komen. Dat er wederzijds begrip is, al vraag ik dan misschien te veel. Dat we er over kunnen praten. We kunnen over alles praten, dus ik hoop dat dat ook nu het geval zal zijn.

Ik heb mijn lief gekwetst, en hij heeft me gevraagd hem even met rust te laten. Dat doe ik, maar het kost me moeite. Want als er iemand is die ik nu heel stevig zou willen vasthouden, is hij het wel…

4 opmerkingen:

  1. Gewoon even een dikke knuffel.

    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Everybody hurts.... and everybody cries...sometimes
    http://www.youtube.com/watch?v=S2N_uvnvGbI
    Sterkte en knuffel voor jullie allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo herkenbaar dit soort dingen. Als je over alles kunt praten, dan kun je dus met een bepaalde termijn ook hierover praten. Hierin zullen jullie ook een weg vinden. Laat de tijd zijn werk doen; het komt goed. Liefs, sterkte, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties via Twitter:

    ★ Veel Wijsheid en kracht toe gewenst om er uit te komen,het is niet altijd makkelijk eerlijk te zijn,maar wel de beste weg xx

    ★ Knap dat je zo eerlijk bent. Ik wens jullie beiden sterkte en hoop dat de liefde jullie helpt tot elkaar te komen. Liefs. Ook respect voor je eerlijkheid naar je volgers. #Polyamorie is prachtig, maar niet altijd makkelijk.

    ★ veel sterkte en een dikke warme knuffel.....

    ★ wat je keuze ook is geweest, het zal uiteindelijk een doel hebben hoop ik. Veel sterkte

    ★ ..... Wow...... Respect voor je open/eerlijkheid!!! Gun hem die rust en heb vertrouwen. Lieve knuff

    BeantwoordenVerwijderen